אימפרבה הישראלית רוכשת סטארט-אפ אמריקאי להגנה על API

הפתרון של CloudVector משלים את יכולת ההגנה של אימפרבה, אינו מצריך שינוי קוד, ויכול לספק תמונת מצב בתוך דקות

עוז וילדר, סמנכ״ל מוצרים, אימפרבה. צילום: באדיבות החברה

חברת אבטחת המידע הישראלית אימפרבה (Imperva) רוכשת את CloudVector, סטארט-אפ אמריקאי המתמחה בהגנה על ממשק תכנות יישומים (API). מהחברה נמסר כי הצוות הישראלי ימשיך להוביל את פיתוח המוצר, ויקבל חיזוק מעובדי CloudVector שיאפשר להאיץ את הפעילות ולקצר לוחות זמנים.

הפתרון של CloudVector משלים את יכולות ההגנה ל-API של חברת אימפרבה ע״י גילוי כל ה-APIs שרצים בארגון מבלי לשנות את התעבורה, וכן ע״י היכולת לקטלג מידע לסוגים שונים בעזרת אלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית, לזהות מידע רגיש שנחשף, וכן התנהגות חשודה שאינה תואמת את הנורמה.

CloudVector בנתה יכולת קיטלוג דינאמית בשילוב עם ניטור תמידי, שמסייעה ללקוחות לזהות API שפורסמו בצורה לא פורמאלית וללא אישור או פיקוח. ההתקנה פשוטה, אינה מצריכה שינוי קוד, ומתוכננת להשתלב בצורה טבעית בסביבת הבניה וההפצה שלו כדי לספק תמונת מצב תוך מספר דקות.  

״חברת אימפרבה היא בין הראשונות להגן על לקוחותיה מפני התקפות וניצול פגיעות בתעבורת API, כמו גם שימוש לא נכון שיכול לפתוח את הדלת להתקפה״, מסרה פאם מרפי, מנכ"לית החברה. ״במהלך השנה האחרונה אנו עדים לעליה דרמטית בשימוש ב- API. עליה זו באה לידי ביטוי ב 70% מהתעבורה שעוברת דרך פתרון אבטחת האפליקציות מהענן שלנו״

עוז וילדר, סמנכ״ל מוצרים באימפרבה, הוסיף כי ״CloudVector משלימה ומחזקת את ההשקעה שלנו בתחום של API Security. התרשמנו מהיכולת הטכנולוגית ומהסינרגיה המוצרית המתאימה גם לפיתוחים שאנו עושים בעולמות של Service Mesh״. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית