עשרות תושבי טייבה מואשמים בסחר בנשק

על פי כתב האישום, מדובר בעסקאות נשק או ניסיון לעשות עסקאות כאלו בין קיץ 2019 לנובמבר 2020. בחלק מהמקרים, תיעדו הנאשמים את כלי הנשק המוצעים לקנייה/מכירה תוך שנקבו במחיר המבוקש

אילוסטרציה. צילום: משטרת ישראל

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד 33 נאשמים, רובם תושבי טייבה, הכולל עבירות נשק רבות (כל נאשם על פי המיוחס לו בכתב האישום): ריבוי עבירות ניסיון לביצוע עיסקה אחרת בנשק, נשיאת נשק ותחמושת, ירי בנשק חם, החזקת נשק, מחסניות ותחמושת, סחר בנשק, ירי באזור מגורים ועבירות נוספות. 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קובי מושקוביץ, התקופה הרלוונטית היא בין קיץ 2019 לנובמבר 2020. במהלך תקופה זו, הנאשמים ביצעו עסקאות אחרות בנשק ובחלקיו או ניסו לעשות כן, החזיקו ונשאו כלי נשק. לצורך קידום העסקאות ובמטרה להשלימן התכתבו ביניהם הנאשמים באמצעות הווטסאפ על מכירת כלי נשק ותחמושת מסוגים שונים, רכישה והעברת כלי הנשק.

בחלק מהמקרים, תיעדו הנאשמים את כלי הנשק המוצעים לקנייה/מכירה תוך שנקבו במחיר המבוקש, זאת בליווי תמונות רלוונטיות. התיק נחקר על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון במחוז מרכז של משטרת ישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית