שר הביטחון סייר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בבסיס ג'וליס

"השידרוג שביצע האגף הוא חלק חיוני בבניין הכוח של צה"ל ומערכת הביטחון", אמר שר הביטחון, בני גנץ

צילום תמונות: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
 

שר הביטחון, בני גנץ, סייר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בבסיס ג'וליס ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, וראש אט"ל אלוף איציק תורג'מן. גנץ קיבל סקירה מראש אט"ל ולאחר מכן ממפקדי חילות לוגיסטיקה, מרכז הספקה אחוד, טכנולוגיה ואחזקה, רפואה וחטיבה טכנולוגית ליבשה. הסקירות עסקו במוכנות האגף לחירום, המהפכה הלוגיסטית הצפויה במעבר למרכז האספקה האחוד של צה״ל ובתמורות שחלו באגף בשנים האחרונות.

שר הביטחון גנץ: "אחת המשימות המרכזיות של צה"ל בשנים הקרובות היא לתת מענה שלם- מבצעי, לוגיסטי, בריאותי ותזונתי - לשים את האדם במרכז. אנחנו צריכים להתאים ללוחמים את האמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר למילוי המשימות המבצעיות, ולתת להם את כל התנאים כדי לבצע שירות איכותי ומשמעותי.

"צה"ל עושה בתחום הזה קפיצת מדרגה, שהיא קריטית לביטחון ישראל בשגרה, ומול תרחישי חירום ולחימה שעשויה לקרות בכל רגע. השידרוג שביצע האגף הוא חלק חיוני בבניין הכוח של צה"ל ומערכת הביטחון".

ראש אט״ל, אלוף איציק תורג'מן: ״ראשית עשייתנו, היא המוכנות לחירום והיכולת לאפשר את רציפות התפקוד ומימוש המשימות המבצעיות של הארגון. בנוסף, יש לנו אחריות על חוזה עם החברה הישראלית דרך דאגה לחיילינו להיותם בריאים, שבעים ועם הציוד המתאים - זה הבסיס בכל עשיית האגף.

"אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בונה כח לאומי דרך הכשרת בעלי מקצוע פרופסיונליים בעולמות הרפואה והטכנולוגיה, יחד עם שילוב בעלי מקצועות טכניים נדרשים במשק. כל אלה הוכשרו והוסמכו באט״ל, ומאיישים בשחרורם תפקידי מפתח ומקצועות נדרשים בחברה הישראלית.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית