פגישות מציאות מדומה והעט הנעלם: החידושים של זום

החברה הכריזה על מספר עדכונים חדשים לפלטפורמת שיחות הווידיאו, אותם היא מגדירה כ״פונקציונליים״ וככאלה שתורמים להנאת המשתמשים ולשיפור התקשורת הבינאישית

קרדיט תמונה: זום

זום הכריזה השבוע על מספר עדכונים חדשים לפלטפורמת שיחות הווידאו, אותם היא מגדירה כ״פונקציונליים״, וככאלה שתורמים להנאת המשתמשים, מקלים להתבטא, לשתף פעולה ולנהל את התקשורת הבינאישית בצורה יעילה יותר.

תוספת חדשה למפגשי הזום היא האפשרות שניתנת למארח הפגישה לארגן את משתתפי השיחה או הפאנל וירטואלי אחד על פי בחירתו. כך לדוגמה, ניתן לתת למשתתפים תחושה של ישיבה בכיתת לימוד, בחדר ישיבות, באודיטוריום, או בכל נקודת מפגש מועדפת אחרת. התכונה החדשה יכולה לקבץ למקום וירטואלי אחד, עד 25 משתתפים.

עדכון נוסף לפלטפורמה מאפשר למשתמשים להבין טוב יותר מי יכול לראות, לשמור ואו לשתף את התכנים והמידע שלהם כאשר הם מצטרפים לשיחת זום. ההתראות מתוכננות לתת למשתתפים לקבל החלטות מושכלות כיצד הם משתמשים במערכת. בקרוב, בגרסה החדשה, יוכלו משתתפי שיחות גם לראות האם המארח משתמש באפליקציות צד שלישי (דוגמת שירות תמלול) ולהחליט כיצד לנהוג.

זום הוסיפה גם את ה״עט הנעלם״ (Vanishing Pen), שמאפשר להדגיש ולסמן אובייקטים או חלקים בטקסטים במסך משותף. החידוש: אין צורך לבצע פעולה של UNDO או מחיקה בסיום הכתיבה או הסימון, שכן הסימון או הכיתוב מתפוגגים לבד.

ואיך אפשר בלי אמוג׳ים? מעתה יש הרבה יותר אופציות למשתתפי פגישות להביע עצמם באמצעות אמוג׳ים חדשים, כולל יכולת לשינוי גוון עור של האמוג׳י. כאשר האופציה למתן תגובות מופעלת, יכולים יוזמי המפגש, או בעלי החשבון לאפשר למשתתפים לעשות שימוש בכל מגוון האמוג׳ים, או להסתפק בשישה נבחרים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית