ניגון חוזר: שר הביטחון ממשיך לאיים על חיזבאללה

שר הביטחון גנץ בסיום ביקור בפיקוד הצפון: "יש נסיונות של חיזבאללה לאתגר אותנו, גם בדרכים חדשות - אם חיזבאללה יפעל הוא יישא בתוצאות כבדות" 

ניגון חוזר: שר הביטחון ממשיך לאיים על חיזבאללה

צילום תמונות: אריאל חרמוני / משרד הביטחון 
 

שר הביטחון, בני גנץ, סיים אתמול (ג) סיור בפיקוד הצפון ביחד עם ראש אג"ת אלוף תומר בר, מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם ומפקד אוגדה 91 תא"ל שלומי בינדר. שר הביטחון ביקר בתרגיל של פלס"ר נח"ל המדמה לחימה בשטח לבנון, קיים הערכת מצב וסייר במנהרת "פרח בשממה" בחטיבה 300, שנחפרה על ידי חיזבאללה ונוטרלה במבצע "מגן צפוני". 

בסיום הביקור אמר גנץ: "אני מסיים סיור בפיקוד הצפון, בגזרה הלבנונית. צה"ל ערוך לאורך כל גבול הצפון ובוודאי ערוך בגזרה הלבנונית בצורה מיטבית. אנחנו ערים לניסיונות של חיזבאללה לאתגר אותנו גם בדרכים חדשות - נתמודד עם כל איום. אם חיזבאללה יאתגר את צה"ל ומדינת ישראל - הוא יישא בתוצאות מאוד מאוד כבדות ואני מקווה שהוא לא יעשה את זה.

"מאחוריו ניצבת איראן, שממשיכה הן בפעילות האזורית כמו בתמיכת חיזבאללה ובגופי טרור אחרים, והן במאמץ שלהם להגיע לסף גרעיני צבאי- דבר שאסור לאפשר אותו. מדינת ישראל תמשיך לפעול ביחד עם שותפותיה בעולם בכלל וארה"ב בפרט, על מנת לא לאפשר לאיראן להגיע לסף גרעין".

אולי יעניין אותך גם