חברת אבטחת המידע הישראלית וייטסורס גייסה 75 מיליון דולרים

החברה התל אביבית גייסה עד עתה 121.2 מיליון דולרים מאז שנוסדה בשנת 2011
 

bigstock

חברת אבטחת המידע הישראלית וייטסורס (WhiteSource) גייסה לאחרונה בסבב גיוס כספים רביעי 75 מיליון דולרים כאמצעי להרחבת קו המוצרים שלה ולהשגת יעדי רכישה אפשריים. סבב גיוס זה הובל ע"י קרן Pitango Growth, בהשתתפות משקיעי עבר בחברה כדוגמת M12, Susquehanna Growth Equity ו-83North. החברה התל אביבית גייסה עד עתה 121.2 מיליון דולרים מאז שנוסדה בשנת 2011.

וייטסורס מסייעת למתחי אפליקציות למצוא נקודות-חולשה בקודים ולמנוע בעיות פוטנציאליות עוד בשלב הפיתוח. לדברי מנכ"ל החברה, רמי סאס, החברה מתכננת להשתמש בכספים שגייסה להרחבת קו מוצריה ואת יכולותיה להגיע מעבר לקוד המקור הפתוח שכרגע היא מצליחה לאבטח ולהגיע לשלב בו תוכל למצוא נקודות חולשה בקוד הקניין. סאס מעריך כי חברות משתמשות בכ-25 אחוזים של קודים קנייניים בפיתוח אפליקציות.

האתר Crunchbase.com מעיר כי בשוק עם כל כך הרבה שירותים קמעונאיים, פיננסיים וחברות אחרות המפתחות יישומים משלהם, יש תחרות עזה במרוץ לעזור לאבטח אותן. חברת Snyk מבוסטון סגרה סבב גיוס של 300 מיליון דולר בחודש שעבר לפי שווי של 4.7 מיליארד דולר, וחברת סינופסיס (Synopsys) הנסחרת בבורסה מציעה גם היא פלטפורמת אבטחת יישומים משלה.

למרות תחרות עזה זו, רווחיה של וייטסורס גדלו ב-800 אחוזים בשלוש השנים האחרונות ומספר לקוחותיה עומד כיום על 1,000. כך לדברי רמי סאס. לדבריוף השוק בצומח יכול לסייע להפוך את וייטסורס לחברה המוכנה לקראת הנפקה ראשונה לציבור (IOP-Ready) תוך שנתיים-שלוש בלבד.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית