נקסט אינשורנס מגייסת 250 מיליון דולר

עם סבב הגיוס החדש,  מוערך שוויה העדכני של החברה ב-4  מיליארד דולר, וסך הגיוסים הכולל עד כה מיום הקמתה, עומד על 881 מיליון דולר

צילום: נדב קרלינסקי

נקסט אינשורנס (Next Insurance), סטארטאפ טכנולוגי מבוסס בתחום האינשורטק, המוביל את מהפכת הביטוחים הדיגיטליים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בארה״ב, מודיע היום על סיבוב גיוס נוסף בסך 250 מיליון דולר, בהובלת קרנות ההון-סיכון FinTLV Ventures ו-Battery Ventures, ובהשתתפות CapitalG, Group 11, Zeev Ventures, Founders Circle  ו-G Squared.

עם סבב הגיוס החדש,  מוערך שוויה העדכני של החברה ב-4  מיליארד דולר, וסך הגיוסים הכולל עד כה מיום הקמתה, עומד על 881 מיליון דולר.

בששת החודשים האחרונים ביצעה נקסט אינשורנס שתי רכישות אסטרטגיות – האחת של חברת הביטוח הדיגיטלי AP Intego והשנייה של חברת הסטארטאפ Juniper Labs; חברה לשותפים עסקיים אסטרטגיים כמו ענקית הטכנולוגיה Amazon; הכפילה את מחזור המכירות השנתי שלה עד לגובה של 400 מיליון דולר. כעת, כאמור, סגרה סבב גיוס נוסף. במסגרת סבב זה, גיל ארזי, מייסד ושותף ב-FinTLV Ventures ומייקל בראון, שותף כללי בקרן Battery Ventures יצטרפו לדירקטוריון נקסט אינשורנס כמשקיפים. 

גיא גולדשטיין, מייסד שותף ומנכ״ל נקסט אינשורנס: ״סיבוב הגיוס הנוכחי  הוא אישור נוסף לחזון שלנו, קרי, הפיכת תהליך רכישת ביטוח לעסקים קטנים לקל יותר באופן דרמטי, בעבור כל צורך הניצב בפניהם, על ידי הסרת חיכוכים מיותרים מחווית הלקוח והפיכתה ליוצאת מן הכלל. הדבר מתחיל בפיתוח סל מוצרים דיגיטלי מקיף תחת גג אחד, ממשיך במינוף הטכנולוגיה שמשפרת את חווית הלקוח ומסתיים ברשת שותפויות שמאפשרת ללקוחות לרכוש פוליסות ביטוח מתוך מערכות אחרות בהן  הם עושים שימוש. לא סיימנו לשפר את חייהם של בעלי עסקים קטנים אבל אנחנו בהחלט גאים במה שהשגנו עד עתה״. 

גיל ארזי, מייסד ושותף בקרן ההון סיכון FinTLV Ventures: "הגישה ההוליסטית של נקסט אינשורנס ליצירת כיסוי ביטוחי עבור עסקים קטנים ובינוניים הובילה לשינוי רדיקלי בתעשיית הביטוח המסורתית. הצעת הערך של נקסט אינשורנס, בשילוב עם ההתמקדות המובחנת שלה בתחום למידת מכונה לצד פיתוח סל מוצרים חדשניים, יצר מומנטום בלתי ניתן לעצירה, שללא כל ספק, משנה את האופן בו עסקים קטנים רוכשים ביטוח. אנחנו מאמינים שנקסט אינשורנס מייצגת את העתיד של הביטוח״. 

מייקל בראון, שותף כללי ב-Battery Ventures: ״נקסט אינשורנס הופכת את תחום הביטוח למודרני, על ידי מתן דגש  על ביטוח דיגיטלי ועל ידי המצאה מחדש של הדרך בה פוליסות ביטוח נרכשות על ידי בעלי עסקים קטנים. אנחנו מאמינים כי נקסט אינשורנס משנה באופן יסודי את עולם הביטוח, מקצה לקצה. התשוקה והמחויבות של נקסט אינשורנס לתמוך בבעלי העסקים הקטנים ולסייע להם עולות בקנה אחד עם המטרות שלנו. זוהי בדיוק הדרך בה נבנה מותג ביטוח אייקוני שלקוחות אוהבים״. 
 

 

 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית