אנבידיה ישראל מתרחבת ומגייסת מאות עובדים חדשים

בחברה מחפשים לגייס מאות מהנדסי תוכנה וחומרה בדרגים שונים להמשך פיתוח טכנולוגיות ה-AI של החברה, העוסרת במשחקים, הדמיות גרפיות מקצועיות, מרכזי נתונים וכלי רכב אוטונומיים

ג׳נסן וואנג, מנכ״ל ומייסד אנבידיה. צילום: באדיבות החברה

ענקית הטכנולוגיה אנבידיה, המפתחת שבבים ופלטפורמות בינה מלאכותית לשלל תעשיות ושווקים, מגייסת כ-600 מהנדסי תוכנה וחומרה, עיצוב שבבים, ארכיטקטים, ו-QA למגוון תפקידים בדרגים שונים – סטודנטים, הנדסאים, מהנדסים מנוסים, מנהלים, בעלי תארים מתקדמים ועוד.

החברה התחילה את דרכה במחשוב מבוסס גרפיקה, גדלה וביססה מובילות בשוק הגיימינג וכיום נחשבת למובילה בתחום האינטליגנציה המלאכותית ופועלת סביב ארבעה שווקים מרכזיים: משחקים, הדמיות גרפיות מקצועיות, מרכזי נתונים וכלי רכב אוטונומיים.

כיום, לאחר רכישת מלאנוקס, לאנבידיה ישראל למעלה מ-2,400 עובדים מקומיים, והיא מהווה את אחד המעסיקים הגדולים בשוק ההייטק המקומי. מרכז הפיתוח של אנבידיה בישראל הוא אחד הגדולים ביותר של החברה מחוץ לארה"ב, ומצטרף למספר מצומצם של מדינות מסביב לעולם בהן בחרה אנבידיה להקים פעילות מו"פ ענפה.

עו"ד גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל: "אנבידיה ממשיכה לצמוח בכל רחבי העולם ואנו גאים בהמשך העמקת מרכז הפיתוח הישראלי של החברה על ידי פתיחת  מאות משרות חדשות. בשנה האחרונה לא רק שהחברה לא הוציאה לחל"ת או פיטרה אף עובד עקב משבר הקורונה, אלא המשיכה וגייסה מאות עובדים״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית