מוביוס מספקת מושבי צוות לנגמ"ש "אופק" שבשירות צה"ל

נגמ"ש ה"אופק" הנו נגמ"ש כבד הבנוי על בסיס תובות של טנקי מרכבה סימן 2 ומרכבה סימן 3
 

חברת מוביוס פתרונות מיגון (Mobius) הישראלית, המתמחה בתכנון, פיתוח ויצור מערכות שמירת-חיים וספיגת-אנרגיה ((EA לכלי רכב צבאיים, הודיעה כי בתחילת השנה קיבלה הזמנה נוספת מצה"ל להתקנת מושבי צוות מתוצרתה בנגמ"ש החדש "אופק". נגמ"ש ה"אופק" הנו נגמ"ש כבד הבנוי על בסיס תובות של טנקי מרכבה סימן 2 ומרכבה סימן 3.

החברה אומרת כי פרויקט האופק הנו ציון-דרך עבור חברת מוביוס ששוב מביאה עמה את יכולותיה ההנדסיות החזקות ונוקטת בגישה חדשנית למציאת פתרונות בתנאים מוגבלים ביותר. לדברי אלדד עילם, סמנכ"ל מכירות ושיווק של החברה, "מושב האופק מציג יכולות ריסון הדף גבוהות באירועי פיצוץ קיצוניים.

מושבים סופגי אנרגיה אלו תוכננו בהתאם לדרישות המבצעיות של צה"ל וכוללים סדרה מרשימה ביותר של מאפיינים ארגונומיים ורמה גבוהה של פונקציונליות לתוספת נוחות. אנחנו גם יישמנו את הידע המתקדם שלנו ואת הניסיון שלנו בחומרים מתקדמים ושלבנו מערכת ספוגים וריפודים מיוחדים בפני אש. עשינו שימוש גם במערכת החדשנית שלנו לריסון הדף המותאמת לדרישות צה"ל."

עילם מוסיף כי "בשנים הקרובות נראה יותר ויותר פרויקטים של חידוש של פלטפורמות ישנות והחלפת המושבים הישנים שלהם למושבים סופגי אנרגיה מצילי חיים. כעבר כיום מוביוס יכולה להציע מגוון פתרונות למטרה זו."
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית