פרשת בעילת הקטינה במלונית הקורונה חושפת - ״כופר טיק-טוק״ 

״בשל העובדה כי הוא דמות ידועה בקרב צעירים המשתמשים בTik Tok ומנהגו להתבטא באופן משפיל ופוגעני כלפי נשים ולעשות "שיימינג" ברשת – עובדה המעלה חשש להשפעה על עדים בתיק זה״, כותבים בפרקליטות 

bigstock

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד ירין שרף (21) בגין בעילה אסורה בהסכמה (2 עבירות), הטרדה מינית, איומים, תקיפה והספקת משקה משכר לקטין. את העבירות ביצע הנאשם כלפי קטינה בת 13 במלונית ייעודית של משרד הרווחה לחולי קורונה בתל אביב.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוית שפיר, לאחר אבחונו של הנאשם כחולה בנגיף הקורונה הוא הגיע ב- 23.2.21 לבידוד במלונית בתל אביב, אליה הופנו צעירים ממסגרות חוץ ביתיות וחסרי עורף משפחתי. 

במלונית פגש הנאשם בקטינה שהינה בת 13, אשר הגיעה למלונית לצרכי בידוד, מספר ימים קודם לכן. בין השניים לא היתה היכרות מוקדמת. ביום בו הגיע הנאשם למלונית, בשעות הערב, הוא פנה לקטינה באמצעות האינסטגרם והציע לה לרדת מחדרה ולשבת עמו ועם אחרים במרפסת. 

בהמשך השיחה הציעה הקטינה לנאשם לעלות לחדרה. לאחר שהקטינה ראתה בפרופיל הנאשם ב-Tik Tok את גילו, כתבה לו: "אחי עזוב אצה יותר מדי גדול", "אתה 21???" (כך במקור). בתגובה, השיב לה הנאשם שהוא בן 20 ושאל אותה לגילה. הקטינה השיבה שהיא בת 14 וחזרה בה מהצעתה שיעלה לחדרה.

בהמשך, הקטינה עם הנאשם ועם קטינים נוספים בפינת הישיבה במרפסת. במהלך הערב הפנה הנאשם אל הקטינה הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ומשלא נעתרה לבקשותיו, איים עליה כי יעשה לה "פרשת אילת 2". בנוסף, סיפק הנאשם לקטינה ולקטין נוסף וודקה, והציע לקטינה לספק לה מריחואנה והיא הסכימה. הנאשם שב ופנה אל הקטינה במהלך הלילה, במספר הזדמנויות נוספות וביקש לעלות לחדרה אף שהקטינה כתבה לו שלא יעלה היום, מאחר שהיא עייפה וביקשה ש"ישחרר".

למחרת, בשעות הצהריים, ישבו הנאשם והקטינה בפינת הישיבה במרפסת. מדריך במלונית שהבחין בהם יחד, פנה אל הנאשם וביקש ממנו שלא יתקרב אל הקטינה והורה לו להפסיק באופן מיידי את השיח עמה, לאור פער הגילים המשמעותי ביניהם. מיד ובסמוך, הקטינה עלתה לחדרה בקומה השלישית במלונית. הנאשם עלה אל חדרה של הקטינה ולפתע הבחין שהמדריך עולה אחריו במדרגות. הנאשם אמר למדריך "מה נראה לך שאני אעשה משהו עם ילדה בת 14? מה חסר לי את מי לזיין" וירד חזרה אל הקומה התחתונה.

בסמוך לאירוע כתב הנאשם לקטינה שתרד. בתגובה, השיבה לו הקטינה שיעלה לחדרה. הנאשם עלה לחדרה והשניים קיימו יחסי מין, כשהנאשם סבור כי מלאו לקטינה 14 שנים. במהלך האירוע ביקש הנאשם מהקטינה לבצע בו מין אוראלי. כאשר היא סירבה סטר לה הנאשם בחוזקה. בתגובה, הקטינה התעמתה איתו באומרה שלא יעז לעשות כן בשנית, והנאשם התנצל על מעשיו. 

מספר שעות לאחר האירוע שלחה הקטינה לנאשם תמונה שלה באינסטגרם. בתגובה הנאשם שלח הודעה בה שאל אותה היכן היא והודיע לה שהוא מגיע לחדרה. הקטינה השיבה: "לא לא עכשיו", "אני רוצה להיות לבד". 

למרות האמור, עלה הנאשם לחדרה של הקטינה ודפק על דלתה. הקטינה הסיטה את וילון חלונה, ומשהבחינה כי מדובר בנאשם פתחה את הדלת. הנאשם נכנס אל החדר והשניים קיימו יחסי מין בשנית, כשהנאשם סבור כי מלאו לקטינה 14 שנים. בתום האירוע דפק על דלת החדר מדריך, ועם כניסתו לחדר איתר את הנאשם מתחבא בשירותים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד שפיר: "המשיב ניצל את פערי הכוחות בינו ובין הקטינה, וחרף תובנתו אודות גילה הצעיר מאוד, לא חדל ממעשיו עד אשר השיג מבוקשו. המשיב סירב להשלים עם דבר דחייתו, ובאופן עיקש ותוך הפעלת לחץ על הקטינה, שב והפנה כלפיה הצעות מיניות חוזרות, ולא חדל גם שבתחילה הביעה בפניו באופן מפורש את חוסר רצונה בהן. 

המשיב הפגין חוסר מורא של ממש במעשיו, שעה שהמשיך לפעול להגשמת מטרותיו, חרף הזהרתו באופן מפורש על ידי מדריך במקום, שהורה לו להתרחק מהקטינה לאלתר נוכח גילה הצעיר המאוד....נגד המשיב קמה עילת מעצר...  בשל העובדה כי הוא דמות ידועה בקרב צעירים המשתמשים ב... Tik Tok ומנהגו להתבטא באופן משפיל ופוגעני כלפי נשים ולעשות "שיימינג" ברשת – עובדה המעלה חשש להשפעה על עדים בתיק זה."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית