אקווה סקיוריטי השלימה סבב גיוס חמישי בהיקף 135 מיליון דולר

ההשקעות נועדו לתדלק את הצמיחה של החברה הישראלית, המובילה באבטחת סביבות Cloud-Native וכדי לקדם חדשנות מוצר ולהרחיב את המכירות בשוק

מימין: דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד משותף באקווה סקיוריטי ואמיר ג'רבי, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי (CTO) ומייסד משותף באקווה סקיוריטי. צילום: אקווה סקיוריטי

אקווה סקיוריטי, מפתחת פתרונות אבטחה לסביבות Cloud Native ויישומים שפותחו באופן ייעודי לענן, הכריזה על השלמת סבב גיוס חמישי (Series E) בהיקף של 135 מיליון דולר בהובלת ION Crossover Partners .

סבב הגיוס, אשר מעמיד את ערך החברה על יותר ממיליארד דולר, כלל השתתפות נרחבת מצד המשקיעים הקיימים של אקווה, בהם M12 Ventures, Lightspeed Venture Partners, Insight Partners, TLV Partners, Greenspring Associates ו- Acrew Capital.

סך הגיוס של אקווה סקיוריטי מאז היווסדה ב-2015 עומד על 265 מיליון דולר. המיקוד של החברה באבטחת Cloud Native מאפשר לארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות כגון קוברנטיס וקונטיינרים,  serverless וטכנולוגיות נוספות בענן.

"אני גאה במה שהצוות של אקווה השיג בחמש שנים קצרות. סבב הגיוס הנוכחי וגודלו מאששים את החזון של אקווה להוביל את הקטגוריה החדשה של אבטחת מידע בעולמות הענן", אמר דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד משותף באקווה סקיוריטי.

"הוכחנו כי צוותי המחקר והפיתוח שלנו מקדימים את השוק, והחזון שלנו הפך למציאות עם השקה של מוצרים חדשניים כגון Aqua DTA ו- Kubernetes Security Posture Management ו-Cloud Security Posture Management. בתקופה שבה התקפות נגד תשתיות Cloud Native הופכות לאיום הגדל בקצב מהיר, אנו כאן כדי לאבטח את הלקוחות שלנו, להגן על ההשקעות שלהם בענן, ולהבטיח את עתידם".

 

 

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית