צבא ארה"ב מעוניין במאתר מטרות לייזר חדש

ה-LTLM III יספק יכולת מיקוד 24/7 בכל תנאי מזג האוויר ויכלול מצלמת יום צבעונית, הדמיה תרמית, תצוגת צבע, אמצעי אופטי לראייה ישירה, מד טווח לייזר, כרטיס M-Code תואם GPS ומצפן מגנטי דיגיטלי (DMC)
 

SPC Hilda Clayton.  Public domain photograph from defenseimagery.mil.

צבא ארה"ב הודיע השבוע על תוכניותיו לפיתוח מאתר מטרות לייזר (Laser Target Locator) מהדור-הבא. האתר Defence-blog מדווח כי הגוף האחראי בצבא על אמצעי  כיוון מדויקים (PdM SPTD) פונה לתעשייה בכדי לקבוע את יכולת הספקים לייצר ולספק מודול למאתר יעדי לייזר (LTLM III) העומד בדרישות הביצוע המעודכנות.

ה-LTLM III יספק יכולת מיקוד 24/7 בכל תנאי מזג האוויר ויכלול מצלמת יום צבעונית, הדמיה תרמית, תצוגת צבע, אמצעי אופטי לראייה ישירה, מד טווח לייזר, כרטיס M-Code תואם GPS ומצפן מגנטי דיגיטלי (DMC). ה-PdM SPTD תומך כיום ביכולות אלה באמצעות הצבה ביחידות ותחזוקה של  שלוש גרסאות של ה- LTLM.

שתי הגרסאות הראשונות הן MARK VIIE ו-TRIGR והן מספקות לחייל את היכולת לאתר מטרה במרחק של עד 5 ק"מ באור יום ובמרחק של 900 מטר בלילה במשקל של כ-2.5 קילו. הגרסה השלישית, LTLM II, מספקת לחייל את אותה היכולת, אך במשקל של פחות מ-1.5 קילו.

לדברי האתר, ה-PdM SPTD שוקל להכריז על הזוכה במכרז זה ברבעון הראשון של שנת 2023, ומבקש מידע מחברות מעוניינות על יכולתן המוכחה לעמוד בדרישות המאתר החדש במסגרת הזמן הנתון. ה-PdM SPTD צופה רכישה של בין 5,000 ל-6,000 מערכות LTLM III נוספות.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית