רפאל ב-AERO INDIA: חימוש אוויר-קרקע בעל טווח מוגדל

ה-SPICE 250 ER יכלול מנוע טורבו-סילון מיניאטורי ומערכת דלק פנימית, שיעניקו טווח של 150 ק"מ לפחות. משפחת חימושי הספייס מוכחת בשדה הקרב וכן מבצעית אצל מספר לקוחות בינ״ל

צילום: באדיבות רפאל

בתערוכת AERO INDIA 2021 בהודו תציג חברת רפאל דגם חדש, בעל טווח מוגדל, של חימוש האוויר-קרקע SPICE 250 ER, בעל טווח הפעולה שהוגדל באמצעות מנוע טורבו-סילון, המשולב בחימוש.

SPICE היא משפחה של כמה ערכות חימוש מונחה – מערכות נשק אוטונומיות פועלות מרחוק (STANDOFF) אוויר-קרקע, המשמידות מטרות בדיוק רב, פועלות גם בסביבה נטולת GPS לניווט, ומבוססות על אלגוריתמים של בינה מלאכותית ואלקטרו-אופטיקה.

SPICE 25O ER, בעל הטווח המוגדל, יכלול מנוע טורבו-סילון מיניאטורי ומערכת דלק פנימית, שיעניקו טווח של 150 ק"מ לפחות, ללא שינוי בשיטות ההפעלה ובתכונות החימוש – כמו למשל יכולות ATR זיהוי מטרות אוטומטי או ATA רכישת מטרות אוטומטית – וכן יכולת תקיפת מטרות נעות.

משפחת חימושי ספייס מוכחת בשדה הקרב וכן מבצעית אצל מספר לקוחות בינלאומיים. סגן נשיא רפאל, אלון שלומי, אמר ל-EDR MAGAZINE כי למשפחת חימושי ספייס ישנם הישגים משמעותיים, הם מבוססי טכנולוגיות מתקדמות ביותר, ומאפשרים לטייס כושר תמרון רב יותר, בטיחות והבטחת מילוי המשימה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית