שאול שני נבחר ליו"ר קרן רש"י

יו"ר קרן רש"י, שאול שני: "הצטרפותי לקרן רש"י מהווה עבורי סגירת מעגל בתחום הפילנתרופי והחברתי"

צילום: סיון פראג

קרן רש"י, הפועלת לצמצום הפערים החברתיים ולקידום מוביליות חברתית בישראל, מקדמת בברכה את הצטרפותו של שאול שני לקרן כיושב ראש הקרן. מינויו של שאול שני, מאנשי העסקים המובילים בישראל ובעולם, מהווה המשך טבעי לקשר רב השנים של שני עם משפחת לוואן. מחויבותו ותרומתו של שני לחיזוק המשק, הכלכלה והחברה בישראל התבטאה לאורך השנים, בין היתר, גם במעורבותו ובתמיכתו בתכניות של קרן רש"י לחיזוק הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.

יו"ר קרן רש"י, שאול שני: "הצטרפותי לקרן רש"י מהווה עבורי סגירת מעגל בתחום הפילנתרופי והחברתי. אני שמח וגאה להיות חלק ממפעל חיים שייסד שותפי גוסטב לוואן ז"ל. מזה עשרות שנים אני מלווה את  קרן רש"י בפעילותה הרחבה והמקיפה אותה היא מובילה יחד עם עמותותיה, להגשמת חזונה לצמצום פערים חברתיים ומתן שוויון הזדמנויות אמיתי לכל אזרחי המדינה.

"משימה שרלוונטית היום יותר מאי פעם, על רקע המשבר החברתי והכלכלי שפוקד את החברה הישראלית. לכן אך טבעי מבחינתי לקחת על עצמי את התפקיד בארגון החברתי המשפיע והמשמעותי ביותר בישראל."

הנהלת קרן רש"י בירכה על הצטרפותו של שאול שני כיו"ר הקרן שיתרום מניסיונו ומקשריו למינוף וביסוס השפעתה של הקרן. "אנו רואים בכך בהבעת אמון משמעותית בפועלה של הקרן. שאול שני מביא עמו חזון וערכים, ומהווה מודל לחיקוי והשראה כאדם שפילס את דרכו, מקריית אליעזר בחיפה לצמרת העסקית העולמית ואנו גאים על הצטרפותו כיושב ראש הקרן."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית