חוזה המשך לבירד אירוסיסטמס עם HENSOLDT

בירד  תתאים את מערכת ה-Radar Control and Display שלה כדי לאפשר יכולות משתמש משופרות ללקוחות HENSOLDT
 

באדיבות BIRD Aerosystems

חברת BIRD Aerosystems הישראלית, מפתחת מערכות מוטסות להגנה מפני טילים (AMPS) ושל פתרונות מעקב, מידע ותצפית מוטסים ,(ASIO) הודיעה היום (חמישי) כי קיבלה חוזה המשך עם חברת HENSOLDT במסגרתו בירד תפתח יכולות ואפליקציות נוספות למערכת ה-RCD (בקרה ותצוגת מכ"מ) שלה השולטת על משפחת המכ"מים המתקדמים מסוג  PrecISR של חברת הנסולדט.

בהודעתה אומרת החברה כי לאחר שמוקדם יותר השנה הושלם בהצלחה השלב הראשון בפיתוח והתאמה אישית של ה-RCD למכ"מי ,PrecISR הוסכם על השלב הבא של הפיתוח על ידי החברות שיכלול פיתוח יכולות ספציפיות ומתקדמות יותר המותאמות ללקוחות חברת הנסולדט.

היכולות החדשות שייושמו על ידי ה-RCD כוללות בין השאר, למשל, עקבות תמונת מכ"מ מפתח סינטתי (SAR) דינמיות, שליטה בהדמיית נתונים מרובת- שכבות ומידע ומצב מכ"מ משופר בזמן אמת. בנוסף, מערכת ה-RCD תשולב עם חיישני מעקב נוספים המשמשים את הלקוחות יחד עם מכ"מ .HENSOLDT 

רונן פקטור, מנכ"ל משותף ומייסד ,BIRD Aerosystems אומר: "אנו שמחים על כך שהנסולדט שוב שמה אמונה בחברת בירד להמשיך ולפתח את ה RCD עבור לקוחות המכ"מים שלהם, והביעו את שביעות רצונם ממערכת ניהול המשימה המתקדמת של BIRD שהוכחה כיעילה ביותר בהפחתת עומסים על צוות המשימה. צוות המהנדסים המנוסה שלנו עובד קשה על מנת להבטיח כי ה-RCD שלBIRD  המהווה כיום ממשק הבקרה המוגדר כברירת מחדל של HENSOLDT PrecISR  יהיה אידיאלי לצרכים הספציפיים של לקוחות הקצה. "

מכ"ם המעקב האווירי  PrecISR הינו המענה הטכנולוגי האחרון של HENSOLDT להתמודדות עם אתגרי משימות המודיעין, המעקב והסיור (ISR) באוויר, בים וביבשה. מכ"מ ה- PrecISR שתוכנן עבור מגוון רחב של פלטפורמות מוטסות (מל"טים, מסוקים, מטוסי כנפיים קבועות ומטוסי משימה מיוחדים), הוא חיישן ISR להתמודדות בסחר בבני אדם וסמים, פירטיות והברחות, דיג בלתי חוקי, טרור, השלכת נפט או כל איום סביבתי אחר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית