האקרים פרצו לשרתים של חברת סלולר איטלקית 

חברת ho mobile האיטלקית מודה כי פרצו לה, ומציעה לכל הלקוחות להחליף כרטיס סים ללא חיוב

bigstock

הו מובייל (Ho Mobile), מפעילה סלולרית איטלקית, בבעלות Vodafone, אישרה דליפת נתונים מאסיבית ביום שני האחרון וכעת נוקטת בצעד הנדיר להציע להחליף את כרטיסי ה- SIM של כל הלקוחות המושפעים.  ההערכה היא כי ההפרה השפיעה על כ -2.5 מיליון לקוחות. הפריצה התגלתה לראשונה בחודש שעבר ב- 28 בדצמבר, כאשר אנליסט אבטחה הבחין במאגר המידע של מוצע למכירה בפורום אינטרנט ברשת האפלה. 

בעוד שהחברה המעיטה בדיווחים הראשוניים הללו, הו אישרה את האירוע ביום שני, בהודעה שפורסמה באתר הרשמי שלה ובאמצעות הודעות SMS שנשלחו לכל הלקוחות שנפגעו. הצהרתה של הו מאשרת את הערכת חוקר האבטחה לפיה האקרים פרצו לשרתי הו וגנבו פרטים על לקוחות הו, כולל שמות מלאים, מספרי טלפון, מספרי ביטוח לאומי, כתובות דוא"ל, תאריכים ומקומות לידה, לאום וכתובות בית. למרות שהחברה אמרה כי לא נגנבו נתונים פיננסיים או פרטי שיחה, הו הודתה כי ההאקרים שמו את ידם על פרטים הקשורים לכרטיסי ה- SIM של הלקוחות. 

כדי להימנע אפילו מהאיום הקל ביותר של הונאה טלפונית או התקפות של החלפת SIM, מציעה החברה האיטלקית להחליף כרטיסי SIM לכל הלקוחות שנפגעו, אם הם רוצים, וללא חיוב. "אתה יכול ללכת לאחד מהעוסקים המורשים שלנו ולבקש שינוי SIM ללא תשלום, להביא את ה- SIM הנוכחי שלך ומסמך זהות תקף", כתבה החברה ביום שני.



 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית