UST ושרונה פרטנרס בשיתוף פעולה

שתי החברות יאתרו חברות הזנק ישראליות עם פתרונות לתקופה שלאחר מגיפת הקורונה

bigstock

האקו-סיסטם הטכנולוגי בישראל, שכבר הוכיח את יכולתו לייצר פתרונות חדשניים במגוון תחומים ובעיקר פתרונות יעילים להתמודדות עם משבר שכזה, מושך אליו ענקיות טק- הדוגמה הנוכחית היא ענקית ה-IT העולמית, UST, שלאחר שהקימה את חברת CyberProof, לפני כשלוש שנים, מפעילה בשנה האחרונה בישראל מרכז חדשנות. 

UST החליטה באחרונה להגדיל את דריסת הרגל המקומית שלה וחברה לקבוצת שרונה פרטנרס ותוכנית הסקייל-אפ שלה, 365X, במטרה לאתר פתרונות טכנולוגיים הרלוונטיים למציאות המשתנה בעקבות משבר הקורונה והצרכים החדשים של לקוחות החברה ברחבי העולם המהווים אחוז נכבד מה- Fortune 500.
  
השתיים משתפות פעולה, במסגרתו UST הפכה להיות חברה באקו-סיסטם העשיר של שרונה פרטנרס ובפרט של תוכנית האצה, 365X. כחלק משיתוף פעולה זה ובמטרה למצוא טכנולוגיות ישראליות חדשניות שיוכלו להשתלב בהצעת הערך אותה מציעה UST ללקוחותיה התאגידיים המונים בין היתר, ענקיות בתחום הקמעונאות,  חברות ביטוח, גופי בריאות, מוסדות פיננסים ואחרים, ומאפשרת למנהלי התאגיד הבכירים, בייחוד על רקע תקופת הקורונה, להשתלב בחדשנות הישראלית בליווי חברות הסטארט-אפ הנבחרות. 
 
תוכנית 365X מבית שרונה פרטנרס הובילה שינוי מהותי בתוכנית ההאצה במטרה לקדם סטרטאפים המפתחים פתרונות המותאמים לתקופת הקורונה והפוסט-קורונה. ל-365X יש מעל 100 סטרטאפים בפורטפוליו שלה ושיתוף פעולה זה יאפשר להם ולחברות במחזורי התוכנית החדשים להתרחב לשווקים נוספים.
 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית