מקרה מוזר: השאיר מכשיר סלולרי נעול לתיקון - וקיבל אותו פתוח 

באירוע, לקוח פרטנר השאיר לתיקון טלפון מסוג אייפון נעול, וכשחזר, הטלפון היה תקין ופתוח, ללא קוד. פרטנר: "אין לנו דרך לעשות זאת"  

bigstock

אירוע שהתרחש לאחרונה ללקוח פרטנר שווה דיווח. במקרה דנן, הלקוח (שמו שמור במערכת), הגיע לסניף של פרטנר בחדרה. מטרת הביקור הייתה להשאיר מכשיר מסוג אייפון 8 להחלפת מצלמה. בזמן קבלת המכשיר לתיקון, הלקוח לא התבקש להשאיר קוד פתיחה. ובכל זאת, לאחר שעה קיבל את המכשיר מתוקן, פתוח, ללא קוד. ראוי לציין כי אחסון המכשיר לא נמחק במהלך התיקון. 

בצורה אחרת. הלקוח הביא לפרטנר מכשיר אייפון נעול עם קוד אישי לתיקון. לא ביקשו ממנו את הקוד לפתיחת המכשיר. במקרה כזה, הטכנאים של פרטנר לא אמורים להיות מסוגלים לפתוח את האייפון. ובכל זאת, כאמור, המכשיר תוקן וחזר ללא קוד. כלומר, מישהו פתח אותו, תיקן אותו, והחזיר אותו ללקוח בלי קוד. מוזר. 

כאשר פניתי לפרטנר לשאול לפלא, אמרו לי בחברה כי אין להם יכולת לפתוח מכשירים נעולים בקוד. לכן, או שלא היה קוד, או שהלקוח השאיר קוד. הלקוח, כאמור, טוען שהמכשיר היה נעול והוא לא מסר קוד. גם לא התבקש לעשות זאת בשעת המסירה. "אין דרך לעשות את זה", מסבירים בפרטנר. "פשוט אין דרך." 

אין ספק, מקרה מוזר. 
 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית