כלל התקינה פתרון עבודה מרחוק לאלפי עובדים

כלל ביטוח התקינה כלי עבודה וירטואליים (VDI) בבתים של 3,700 מתוך 4,300 עובדיה

bigstock

לפני יותר מעשר שנים כלל ביטוח הייתה זקוקה למערכות IT יציבות ונגישות שיוכלו לתפקד בתנאי שגרה ובתנאי קיצון כאחד. בשנת 2009 הטמיעה החברה את פתרון ההתאוששות מאסון של חברת VMware. באותה העת כלל ביטוח הבינה שלא רק מערכות ה-IT שלה, אלא גם המשרדים הפיזיים שלה, נמצאים תחת איום במקרים קיצוניים או בתרחישי משבר.

הבנה זו התחזקה לאחר השריפה ב-2010 במגדל שלום בתל אביב, שבו שכנו משרדים רבים של החברה. המשרדים לא נפגעו, אך לובי הבניין נחסם ועובדים לא יכלו להיכנס לבניין. מאחר שהחברה כבר הטמיעה את VMware Horizon, כלל ביטוח העבירה 50 אחוזים מהעובדים שלה לאתר אחר והם יכלו לעבוד ממנו תוך מספר דקות. עובדי כלל ביטוח שלא הייתה להם גישה לשולחן עבודה וירטואלי מרחוק הושבתו מעבודה במשך ארבעה ימים נוספים. 

הנהלת החברה הכירה בצורך בפתרון עבודה מרחוק כדי לאפשר המשכיות עסקית. בנוסף לתפיסה זו, החברה השיקה תכנית בשנת 2019, המאפשרת לעובדים לעבוד מהבית פעם בשבוע במטרה ליצור תרבות עבודה גמישה יותר. כלל האיצה את יישום VMware Horizon והתקינה תשתית שולחנות עבודה וירטואליים (VDI) בבתים של 3,700 מתוך 4,300 עובדיה.

הודות ל- VMware Horizon כלל ביטוח יכלה ליישם אסטרטגיית עבודה מרחוק ברת קיימא וכן לספק באופן עקבי חווית משתמש יוצאת דופן המגובה באבטחה מקיפה. התוכנית הצליחה מאד והוכיחה עצמה כאשר כל העובדים נאלצו לעבוד מהבית במהלך מגפת הקורונה החל ממרץ 2020. 

חיים אינגר, סמנכ"ל טכנולוגיות בכלל ביטוח הסביר כי "פתרונות ה-VDI של חברת VMware הוכחו כעוגן דיגיטלי יציב ואפשרו לנו לספק שירות מהיר ומקיף לאלפי לקוחות. עברנו את המבחן המאתגר הזה ללא קושי ובלי השקעה נוספת, ואנו גאים בכך מאד.

"הבנו שזו יכולה להיות הזדמנות לחזק את הגמישות של כוח העבודה שלנו, לשפר את ההשקעה הטכנולוגית ואת יכולות הסייבר ולבחון שוב יעילות של הליכים תפעוליים", הוסיף אינגר. "המשבר לימד אותנו, שבסביבת עבודה מפוצלת מאד, הגבולות של הרשת הארגונית מגיעות עד לבתי העובדים.  VMware Horizon מאפשר לנו לתמוך בעבודה מרחוק באמצעות רשת מודרנית וגמישה ואסטרטגיית גישה שמרחיבה אותה עד ל'קצה החדש".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית