יום הוקרה לחיילי המילואים של פיקוד העורף

בחודשים האחרונים, במסגרת הפעילות הנרחבת של צה״ל ופיקוד העורף, מאות אנשי מילואים גויסו למשימה

צילום: דובר צה"ל

אתמול (א׳), התקיים יום ההוקרה לאנשי המילואים בפיקוד העורף, הפועלים במסגרת המאבק בנגיף קורונה. מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין העניק בטקס צנוע תעודות הצטיינות ל-44 משרתי מילואים, אשר בולטים במיוחד בתרומתם למאבק בנגיף. בחודשים האחרונים, במסגרת הפעילות הנרחבת של צה״ל ופיקוד העורף, מאות אנשי מילואים גויסו למשימה הלאומית.
 
אנשי המילואים פועלים יום וליל על מנת לסייע לאוכלוסייה האזרחית, ממלאים תפקיד משמעותי בבדיקות, בקטיעת שרשראות ההדבקה, בסיוע לרשויות, במאמץ הבידוד ועוד. מדברי מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: "לפיקוד העורף נכסים לא מעטים, והמאחד והמיוחד של כל אלו הוא לא אמל״ח יוצא דופן, ולא מערכות מורכבות ומשוכללות. אלא - אתם. אנשים מסורים ומחויבים, משרתי מילואים שעיסוקם היום - יומי הוא שונה ואחר, אך משניתנה הקריאה התייצבתם כולכם כאומרים ״הנני שלחני״.

"התייצבתם ולא שאלתם שאלות, לא בחלתם במשימות, וכל מה שהיה נדרש לסייע לאזרחי ישראל כדי להילחם במגפה- ביצעתם. ולמרות כל חוסר הידע והניסיון, התייצבנו כאיש אחד לאור עיקרון האחריות המרחיבה ופעלנו במה שנדרש, ולא רק במה שבסמכות. גאה ברוח ההתנדבות שלכם, גאה בתחושת השליחות שלכם, גאה להיות חלק מכם, להיות יחד באותם ארגון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית