כוחות מיוחדים גרמניים יקבלו רכבי שטח קלים MRZR-D4 של פולאריס

כלי הרכב החדשים של צבא גרמניה בעלי ארבעת המושבים מבוססים על רכב קיים (פולאריס MRZR) ומותאמים לצרכי הכוחות המזוינים הגרמניים
 

Polaris MRZR-D4 (Picture  source: Polaris)

האתר Armyrecognition.com מדווח כי יחידות מיוחדות של צבא גרמניה החלו לקבל רכבי שטח קלים חדשים יבילי-אוויר (LL UTV). זאת במסגרת חוזה שהוצא ע"י המשרד הפדרלי לציוד, טכנולוגיית מידע ותמיכה במשרד ההגנה הגרמני (BAAINBw). על פי ציוץ של צבא גרמניה מה-3 בנובמבר, אמר מנהל הפרויקט, סגן אלוף מיכאל בישוף, כי "בשלב הראשון הזמנו יצור של 65 כלי רכב, כשבסך הכול ניתן להזמין 148 רכבים. האספקה לכוחות מתוכננת לשנה הבאה".

בנוסף לייצור הרכבים הוזמנו גם חלפים והדרכות צוותים. הרכבים הם מהירים, מותאמים לכל סוג שטח ובעלי הנעה בכל הגלגלים. ניתן להסיע בהם עד ארבעה חיילים  על ציודם, ולהעביר מטענים. "אנו סוגרים פערי מיומנויות בתוך צבא גרמניה", אמר בישוף.

Armyrecognition.com מציין כי כלי הרכב החדשים של צבא גרמניה בעלי 4 המושבים מבוססים על רכב קיים (פולאריס MRZR) ומותאמים לצרכי הכוחות המזוינים הגרמניים על ידי החברה שנבחרה בחוזה.  רכב הפולאריס MRZR-D4 בנוי על בסיס גלגלים של 107 אינצ'ים. משקלו 2,100 ק"ג בלבד, אך הוא יכול לשאת כ-750 ק"ג של מטען כולל כ-250 ק"ג בארגז המטען..
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית