ויזה בחרה בשתי חברות פינטק ישראליות לתכנית השותפים בישראל ואירופה

ChargeAfter ו-Personetics נבחרו ליוזמת Fintech Partner Connect שתסייע ללקוחות Visa לתת מענה לביקוש מצד לקוחותיהם לחוויות חדשות של תשלומים דיגיטליים

bigstock

Visa הכריזה היום על השקת Visa Fintech Partner Connect, יוזמה חדשה שתספק למוסדות פיננסים ובתי עסק באירופה ובישראל, חבילת יכולות משופרות המשלבות את הפתרונות של Visa עם אלה של שותפי הפינטק שלה, שנבחרו בקפידה. שניים משותפי הפינטק הם ישראליים – ChargeAfter ו-Personetics.

יוזמת Fintech Partner Connect תסייע ללקוחות Visa לתת מענה לביקוש מצד לקוחותיהם לחוויות חדשות של תשלומים דיגיטליים, בכך שתאפשר להם גישה "חלקה", מהירה ונוחה לפתרונות פינטק חדשניים. ההשקה באירופה ובישראל באה בעקבות פיילוט מוצלח בו כבר הניבה התוכנית יתרונות עבור מספר לקוחות Visa.

שחר פרידמן, מנהל סטודיו החדשנות של Visa בישראל, אמר: "הפופולריות והצורך בתשלומים דיגיטליים ובבנקאות און-ליין מעולם לא היו גדולים יותר, כאשר ברקע המגפה העולמית, שהאיצה את המעבר להתנהגות תשלומים זו. משמעות הדבר, שרבים מלקוחותינו מחפשים דרכים לפתח במהירות את הצעת הערך שלהם. תכנית Fintech Partner Connect  של Visa מאפשרת להם בדיוק את זה, תוך שאנו משלבים את הניסיון שלנו עם כמה משחקני הפינטק החדשניים ביותר באירופה ובישראל, בכדי לפתח את הדור הבא של התשלומים הדיגיטליים".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית