חטיבת הסייבר של קבוצת SQLink חתמה הסכם שת"פ מקצועי עם ReviveSec

מערכת Revive מתמחה בעולמות הפיירוולים ובתחומי הפעילות של צ'קפויינט

ניר בר נתן. צילום: אפרת קופר

CyberLink מקבוצת SQLink, הודיעה היום כי חתמה על הסכם שת"פ מקצועי עם חברת ReviveSec, המתמחה בפיתוח אבטחת מידע לעולם האוטומציה. שיתוף הפעולה יחל בשוק הישראלי ובהמשך צפוי להתרחב לשוק העולמי. במסגרת ההסכם תבצע אסקיולינק Product to Market לשוק הישראלי, תרחיב את השיווק והמכירות אל מול לקוחות רלוונטיים שבאמתחתם מוצרי פיירוול ותעניק תמיכה ב-Level1. ReviveSec תתמקד בפיתוח ואסקלציה לתמיכה מתקדמת.

מערכת Revive מתמחה בעולמות הפיירוולים ובתחומי הפעילות של צ'קפויינט. לחברה ניסיון רב בבדיקות ה-Gateway ובעלת יכולת אנליזה מהירה לתקלות. החברה פועלת גם בענן, שם היא תומכת בפיירוולים בתחומי AZURE ו-AWS. Revive עושה שימוש בטכנולוגיות אוטומציה, DevOps ואלגוריתמיקה מעמיקה.

ניר בר נתן,  CISO & Director of Cyber Security Services בקבוצת אסקיולינק, אומר: "אנחנו פונים בעיקר לחברות בינוניות עד גדולות, כאלה שמגנות על הרשת שלהם עם לפחות CLUSTER אחד ומעוניינות לקבל שקיפות מלאה. בשל הביקוש הרב לפתרונות אלה הצפי שלנו הינו שוק בעל נפח של מיליוני שקלים בשנה בשוק הישראלי לבדו".

דניאל לוי, מייסד ו-CTO של חברת RevivSec, אומר: "המטרה שלנו היא להיכנס לשוק הישראלי עם מוצר חדשני בעל ערך מוסף מאד גבוה, כזה שאין לו מתחרים. מצאנו כי CyberLink, חטיבת הסייבר של אסקיולינק, מחזיקה בארסנל פתרונות ייחודיים, מנוהלים בתחום אבטחת המידע והגנת סייבר וזה בדיוק המקום שאנחנו רוצים להיות בו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית