הממשל האמריקאי ישקיע מיליארדים בפריסת 5G בפריפריה 

התכנית תתן סובסידיות לפריסה בשמורות האינדיאנים, שטחי חקלאות ופריפריה. זאת, רק אחרי שתקבע שיטה למדידת רוחב הפס בצורה מדויקת  

bigstock

ועדת התקשורת הפדרלית האמריקאית אישרה תוכניות לקרן 5G חדשה לאמריקה הכפרית, עם עד 9 מיליארד דולר בסובסידיות שניתן להגביר את הכיסוי של 5G באזורים המרוחקים. עם זאת, הקרן לא תהיה זמינה באופן מיידי, מכיוון שה- FCC החליטו לשפר תחילה את אופן האיסוף של נתוני פס רחב באזורים אלו. 

ה- FCC הודיעה לראשונה על תוכניות לקרן בסוף 2019. במקביל היא הודתה שהנתונים שמספקים המפעילים על כיסוי הפס הרחב היו לקויים, והרגולטור פתח בתוכנית לפיתוח מפות חדשות. היא תחכה עד שתתקיים שיטה חדשה זו לפני שתעניק את הסובסידיות החדשות.

ההחלטה האחרונה מאשרת את התוכנית להעניק את הסבסוד במכירות פומביות הפוכות בשני שלבים. שלב א' של קרן 5G יכוון לתמיכה של עד 8 מיליארד דולר בפריסה ארצית באזורים חסרי פס רחב LTE או 5G, כאשר 680 מיליון דולר יוקצו במיוחד לשטחי שמורות אינדיאנים. שלב ב' יספק לפחות מיליארד דולר נוספים המיועדים ספציפית לשימוש ברשתות 5G בחקלאות. המהלך הפומבי מביא את התחייבותה של T-Mobile כחלק ממיזוג ספרינט לכיסוי של 90 אחוז מאמריקה הכפרית עם רשת ה- 5G שלה בתוך שש שנים. 




 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית