ליאור ג'ורג'י מונה למנהל חטיבת טכנולוגיית המידע של בנק ישראל

ליאור ג'ורג'י צמח בבנק ישראל אליו הצטרף ב-2004 ושימש במגוון תפקידים בתחומי טכנולוגיית המידע

bigstock

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, הודיע היום על החלטתו למנות את מר ליאור ג'ורג'י לתפקיד מנהל חטיבת טכנולוגיית המידע של הבנק. ג'ורג'י יכנס לתפקידו באופן מיידי. הנגיד קיבל את ההחלטה לאחר שראיין מספר מצומצם של מועמדים שהועברו לבחינתו על ידי ועדת האיתור שבראשות מנכ"ל הבנק היוצא מר חזי כאלו.

ליאור ג'ורג'י צמח בבנק ישראל אליו הצטרף ב-2004 ושימש במגוון תפקידים בתחומי טכנולוגיית המידע. האחרון שבהם הוא מנהל אגף התשתיות הטכנולוגיות של הבנק, במסגרתו אחראי ג'ורג'י על כל מערך המחשוב של בנק ישראל וקידום פרוייקטים רבים בתחומי דיגיטציה ומחשוב. במסגרת תפקידיו השונים הוביל ג'ורג'י שינויים ארגוניים בחטיבה, פיתוח והטמעה של חדשנות בתהליכי טכנולוגיית המידע, התקשרויות ומכרזים מורכבים מול שלל ספקים, וקידם תהליכים בתחומי החרום וההמשכיות העסקית.

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון: "אני מברך על מינויו של ליאור ג'ורג'י לתפקיד מנהל החטיבה לטכנולוגיית המידע של הבנק. זוהי מבחינתי תעודת כבוד לעובד שצמח בבנק ישראל והתקדם למעמד חבר הנהלה בבנק. הניסיון הרב שיש לליאור והיכרותו עם המערכות השונות של טכנולוגיית המידע בבנק יסייעו לו רבות להוביל את החטיבה, ואת הבנק כולו לקפיצת מדרגה נוספת בתחום זה ולמימוש התוכנית האסטרטגית שבה לקח ליאור חלק בתחומים אלו.

"במשבר הנוכחי נוכחנו לדעת כמה חשובה לארגון תשתית מחשובית וטכנולוגית איתנה מחד וגמישה מאידך לצורכי המשכיות עסקית. לשמחתי ליאור וכל אנשי חטיבת טכנולוגיית המידע אפשרו לבנק לתפקד בהצלחה בתקופה כ"כ קריטית ואני סמוך ובטוח שימשיכו בעבודתם בהצלחה, בהובלת ליאור. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למנהל החטיבה הקודם, מר אבנר זיו, על תרומתו לחטיבה ולבנק בשנים בהן כיהן בתפקידו."

ליאור ג'ורג'י, מנהל חטיבת טכנולוגיית המידע הנכנס: ""התרגשתי מאוד לקבל את ההודעה על מינויי לתפקיד מנמ"ר בנק ישראל. ברצוני להודות לנגיד פרופ' אמיר ירון ולמנכל"ית גברת שולמית גרי על הבחירה בי לתפקיד ועל האמון שנותנים בי. מינוי זה מהווה עבורי סגירת מעגל אישית משלב קבלתי לבנק לפני 16 שנה כעובד ארעי ועד לקבלת תפקיד זה. ברצוני להודות למנמ"ר היוצא מר אבנר זיו אשר בתקופתו מוניתי למנהל האגף, תפקיד אשר אפשר לי להתפתח, להתקדם ולהגיע בשל לתפקיד. אני סמוך ובטוח שיחד עם אנשי החטיבה נוביל את הבנק להישגים טכנולוגיים משמעותיים."​​​

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית