ניהול השקעות בנדל"ן: הסטרטאפ Agora מגייס

בין המשקיעים רן שריג ואפי כהן מייסדי דאטורמה, שרית פירון מנהלת ב TEAM 8 VC, דורון מאירסדורף מנכ"ל סטורדוט, חנן מור מקבוצת מור ו-Fusion LA

צילום: ירין טרנוס

הסטרטאפ Agora השלים גיוס של 3 מיליון שקל להמשך פיתוח מערכת לניהול ואטומציה של השקעות נדל"ן ולהרחבת הפעילות בארה"ב. בין המשקיעים רן שריג ואפי כהן מייסדי דאטורמה, שרית פירון מנהלת ב TEAM 8 VC, דורון מאירסדורף מנכ"ל סטורדוט, חנן מור מקבוצת מור ו-Fusion LA.

הסטרטאפ פיתח מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל"ן פרטיות, שוק שמגלגל סכומי עתק בעולם, אולם עדין מתנהל בשיטת מיושנות של מסמכי אקסל ועבודה בלתי יעילה במיילים מבוזרים, המקשים על המעקב וקבלת ההחלטות. התוצאה היא שמשקיעים פרטיים רבים חסרי יכולת לעקוב ולנהל את נכסיהם בדרך אופטימלית. המערכת שפיתחה אגורה מייעלת את ריכוז הנתונים, עושה אוטומציה לתהליכים ידניים, מבצעת חישובי עלויות, תשואה ומרכיבים נוספים ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות הניהול והן למשקיעים 

הסטרטאפ הוקם על ידי בר מור, המשמש מנכ"ל, ליאור דולינסקי, מנהל מוצר ונועם קאהן, מנהל פיתוח ומפעיל מרכז פיתוח בארץ ומשרדים בניו יורק. ובין לקוחותיו הבולטים שהחלו בהפעלת המערכת Goldman Investments  ו- Realya Group. 

אגורה הצטרפה למחזור הראשון של מאיץ הסטרטאפים Proptech zone שמקדם סטרטאפים בתחומי הנדל"ן בשיתוף פעולה עם ענקית הנדל"ן הבינלאומית JLL , קרן ריאליטי, בתמיכה של  AWS Activate , תוכנית הסטרטאפים של אמזון ווב סרביסס, חברת mipim מארגנת ועידת ניהול הנכסים הבינלאומית הגדולה בעולם, וחברת חללי העבודה המשותפים WOPA. 

במסגרת התוכנית מיזמים מתחומי ייעול תהליך הבניה, ניהול נכון של שימוש במשרדים, השקעות בנדל"ן, בקרת מבנים ותשתיות ופלטפורמות לקניה ומכירה של נכסים. מקבלים ליווי צמוד ממנטורים בעלי ניסיון בתחום, חשיפה לחברות נדל"ן מקומיות ובינלאומיות וסיוע בגיוס הון.

בימים אלו מבסס הצוות המוביל של תכנית ההאצה מתן כלים נוספים ליזמים. בנוסף לקריאה לקראת הגשת מועמדות למחזור השני, שצפוי לכלול שלב מעשי בשוק היעד, ארצות הברית והגדלת מצבת המנטורים והמומחים, תעמוד לרשות היזמים אפשרות להטמיע את הפתרונות הטכנולוגיים בנכסים ובניינים לצורך הדגמה, בדיקה ופיילוט וקרן להשקעות הון סיכון בתחום. הכוונה היא למנף את הפעילות והעשייה של השנתיים האחרונות להעמקת וביצור הובלת האקוסיסטם בישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית