Windward תעזור למדינות אירופה להלחם בהברחות סמים

המערכת של החברה התקבלה לMaritime Analysis and Operations Centre של מדינות אירופה

https://maoc.eu/major-spanish-operation-leads-to-the-biggest-ever-maritime-drug-seizure-in-the-country/

חברת Windward, חברת המודיעין הימי הישראלית, הודיעה כי היא שותפה עם המרכז לניתוח ותפעול ימי Maritime Analysis and Operations Centre או MAOC, יחידת אכיפת החוק של מספר מדינות אירופה שנוצרה על מנת להגיב לאיום בסחר אסור בסמים על ידי הובלות ימיות ואוויריות. צרפת, אירלנד, איטליה, ספרד, הולנד, פורטוגל ובריטניה שותפות במרכז. 

פלטפורמת המודיעין הימית של Windward מעניקה למרכז ולמדינות החברות בה יתרון טכנולוגי במאבק האירופי בסחר בסמים באזור הים האטלנטי והים התיכון. עם ירידה בתעבורה האווירית בגלל COVID-19, מבריחי סמים מסתמכים במידה רבה על ספנות ימיות להובלת סחורות בלתי חוקיות ברחבי העולם. 

כדי לאתר סחר בלתי חוקי לפני שהסחורות המוברחות מגיעות לחופי אירופה, MAOC משתמש בפלטפורמת המודיעין הימית של Windward כדי לשפר את יכולות המרכז להרכיב פרופיל ולפקח על ספינות מעניינות. MAOC מייצר דו"חות מודיעיניים רגישים על פעילויות אלה, ונשען על נתונים שבסופו של דבר קבילים בבית משפט.

"פתרון המודיעין הימי של Windward הימי מדויק והפך למרכיב בלתי נפרד במאבקנו נגד הברחות סמים ברחבי אירופה," אמר מייקל אוסאליבן, מנכ"ל MAOC. "אנו משתמשים בפלטפורמת ה- AI של Windwards לניטור הפעילות הימית הבלתי חוקית ונתוני AIS הוכיחו שהם באיכות גבוהה. בשילוב הניתוחים הקיימים שלנו, יש לנו נראות משמעותית לנוף הימי הרחב יותר, המאפשר לMAOC לשתף פעולה באופן גלובלי מעבר לגבולות."



 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית