מגל זכתה במכרז לאבטחת מתקן ממשלתי מרכזי באפריקה

קונסורציום בינלאומי אותו מובילה מגל זכה במכרז בשווי 20 מיליון דולרים. חלקה של מגל בעסקה מוערך בכ-10 מיליון דולרים, וצפוי לגדול ככל שהפרויקט יתקדם

צילום: מתוך אתר האינטרנט של חברת מגל

חברת מגל מערכות בטחון הישראלית, ספקית בינלאומית של פתרונות ומוצרים משולבים לאבטחה פיזית – לרבות באמצעות מערכות ווידיאו ובקרת כניסה – כמו גם ניהול אתרים קריטיים, הודיעה כי קונסורציום בינלאומי אותו היא מובילה זכה במכרז על סך 20 מיליון דולר לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכת חדשנית לניהול אבטחה משולבת לאבטחת מתקן מרכזי של גוף ממשלתי באפריקה. חלקה של חברת מגל בפרויקט מוערך בכ-10 מיליון דולר, וצפוי לגדול עם התקדמות הפרויקט.

מערכת האבטחה מבוססת על המוצרים והפלטפורמות של מגל. בליבו של הפרויקט תשולב מערכת FORTIS לניהול היברידי של מערכות אבטחה פיזית (PSIM) שתתמוך בפתרונות תת-קרקעיים לאבטחה היקפית (PIDS) וב- Senstar Symphonyתוכנה המתקדמת של לניהול וידיאו  (VMS)בשילוב עם פתרונות ניתוח וידיאו חכם .(IVA)

דרור שרון, מנכ”ל מגל, מסר כי “מגל זכתה בפרויקט החדש באפריקה, על אף האתגרים הנובעים ממגפת הקורונה. אנו גאים בצוות שלנו ובשותפינו, אשר שתפו פעולה בהצלחה וזכו במכרז זה. הפרויקט הינו הזדמנות להציג את המומחיות שלנו ולהוכיח את היכולות ואת הביצועים של טכנולוגיות מגל. אנו מצפים להרחיב את קשרינו העסקיים עם לקוח מהותי זה ולמנף את הפרויקט להרחבת נוכחותנו באזור״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית