פורטינט ו-IBM משתפות פעולה בפלטפורמת SkillsBuild

שיתוף הפעולה מספק לקהילות גלובליות הזדמנויות לימוד נוספות אשר נועדו כדי לפתח מיומנויות בתחום אבטחת הסייבר

סנדרה וואטלי. צילום: פורטינט

פורטינט, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על שילוב תוכנית ההדרכה וההסמכה של החברה – Network Security Expert – בפלטפורמת ה-SkillsBuild הדיגיטלית של IBM, המיועדת עבור משתמשים אשר מעוניינים לפתח מיומנויות מקצועיות, הכוללות מיומנויות בתחום של אבטחת סייבר. פורטינט ו-IBM יתמקדו ביצירת מסלולי קריירה חדשים באבטחת סייבר באמצעות הכשרת מועמדים וחיבורם למעסיקים פוטנציאליים.

שיתוף פעולה זה מדגיש את מחויבות האחריות התאגידית של פורטינט לצמצום הפער במומחי אבטחת סייבר מיומנים באמצעות שיתופי פעולה גלובליים ובאמצעות תוכנית אקדמיית האבטחה של החברה – Network Security Expert (NSE) Training Institute.  

תחום אבטחת הסייבר נמצא בצמיחה גבוהה, כאשר מגפת הקורונה העולמית הגבירה אף יותר את הדרישה בתעשייה. בסקר של חברת (ISC)² נמצא כי 81% מהמשיבים רואים באבטחה פונקציה חיונית בתקופה שבה העובדים שלהם עובדים מהבית בעקבות הקורונה. יחד עם הדרישה הגוברת למומחי אבטחת סייבר, עולה גם הצורך למשוך כוח עבודה מגוון ורחב יותר לתחום. בסקר שנערך על ידי פורטינט בתקופה האחרונה נמצא כי 68% מהארגונים נאבקים לגייס, להעסיק ולשמר טאלנטים בתחום אבטחת סייבר, כאשר אתגר זה התגבר בצורה משמעותית בעקבות מגפת הקורונה.  

שיתוף הפעולה בין פורטינט ו-IBM יסייע להתמודד עם נושא זה באמצעות SkillsBuild, פלטפורמת לימוד דיגיטלית אשר מספקת הערכות התאמה בנוגע לקריירה, הדרכות, אימונים אישיים ולימוד חווייתי הנחוצים כדי להיכנס או לחזור למעגל העבודה. פלטפורמת SkillsBuild כוללת כעת תוכנית לימודים בנושא אבטחת סייבר שהינה חלק מתוכנית ה-NSE Training Institute של פורטינט, אשר מיועדת עבור מחפשי עבודה המעוניינים בקריירה בתחום אבטחת המידע.

ליזה נדאם, מנהלת תוכנית SkillsBuild, אחריות תאגידית ב-IBM, אמרה כי, "חלק מהאתגרים הקשים ביותר אשר ניצבים בפני עסקים כיום דורשים מיומנויות אשר לא מצריכות תואר מסורתי, כמו מומחי אבטחת סייבר, וזוהי הסיבה לצורך החיוני לוודא כי כולם – החל ממחפשי עבודה ועד למומחים אשר מחפשים קריירה חדשה – רוכשים מיומנויות בעלות משמעות אשר מתיישרות עם צרכי התעשייה. לכן, ללא קשר לרקע, השכלה או ניסיון חיים, פלטפורמת SkillsBuild תצייד את הלומדים במיומנויות מקצועיות ותספק את ההדרכה הדרושה כדי למצוא עבודה בקלות רבה יותר ולנווט בין עבודות בכלכלה הדיגיטלית החדשה".

סנדרה וואטלי, סגנית נשיא בכירה, שיווק לקוחות, מודיעין איומים ותקשורת משפיענים בפורטינט, אמרה כי, "כדי להמשיך ולהתמודד עם המחסור במומחי סייבר מיומנים, אנו נרגשים לחבור עם IBM ולשלב את תוכנית הלימודים NSE של פורטינט בפלטפורמה הדיגיטלית SkillsBuild שלהם. כחברת טכנולוגיה וכארגון לומד, פורטינט תעבוד יחד עם IBM כדי להקל על כל אלו המעוניינים בכך להתחיל קריירה באבטחת סייבר, ללא קשר לרקע שממנו הם מגיעים, גישה קודמת להשכלה או ניסיון חיים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית