סיילספורס משיקה את הדור הבא של שירות השטח

מבוסס לראשונה על טכנולוגיות AI וכולל יכולות תזמון ואופטימיזציה של פגישות עם הלקוחות בשטח, הנחיות מונחות AI לצוותים, תובנות על ביצועים ותקשורת לקוחות אוטומטית ומותאם לכל סוגי העסקים

BIGSTOCK/ Copyright: Friends Stock

חברת סיילספורס משיקה את הדור הבא של שירות השטח (Field Service), המותאם לעסקים הזקוקים לניהול שרשראות השירות בשטח. השירות מבוסס לראשונה על טכנולוגיות AI וכולל יכולות תזמון ואופטימיזציה של פגישות עם הלקוחות בשטח, הנחיות מונחות AI לצוותים, תובנות על ביצועים ותקשורת לקוחות אוטומטית.

ממחקר שערכה החברה, עולה למרות מגפת הקורונה, 70% מהלקוחות עדין מעדיפים להמשיך ולקבל שירות ממשי פנים מול פנים. עתה, בעידן ה״נורמלי החדש״, חברות ועובדי שטח רבים משתמשים ב-20%  יותר בשירותי השטח של סיילספורס מאשר לפני פרוץ המגפה.

השירות כולל תיעדוף דינמי אשר עם יכולות תזמון ואופטימיזציה חכמות. כמו כן, המערכת מזהה את צרכי הלקוחות. לדוגמא, אם תזהה המערכת לקוח שאחריותו עומדת לפוג, תתקבל התראה לעובד השטח באופן אוטומטי בכדי שיוכל לספק טיפול מיידי. המלצות מונחות AI יוודאו שלטכנאי השטח יהיו את הכלים הדרושים לביצוע עבודתם, על ידי סריקת ועיבוד הזמנות קודמות.  

פיצ׳ר חדש נוסף הוא Asset 360, סט של כלי ניהול בעזרתו יוכלו החברות לקבל תמונת מצב מלאה אודות חוזי השירות, המוצרים וניהול ביצועי המוצרים בכדי למקסם את אורך חיי המוצר ולהפחית את עלויות התפעול. עוד ישנו במערכת עוזר תזמון, שמשתמש בנתוני מפה ומיקום בזמן אמת לעדכן את הלקוחות באופן אוטומטי על זמני ההגעה של עובדי השטח. אם עובד שירות מתעכב, יכול מוקדן לנתב טכנאי שטח אחר לביצוע המשימה, במועד שסוכם עם הלקוח, כך שהפגישה לא תתבטל או תתעכב. אינטראקציות אלה מתעדכנות אוטומטית בכל פלטפורמת סיילספורס וזמינות ללקוחות, לאנשי מכירות, לנציגי שירות לקוחות ולספקי השירות בשטח.

בין החברות הגלובליות שמסתמכות על הטכנולוגיות של Field Service ניתן למנות את בוש, דויטשה טלקום, אריקסון, ויוניסיס.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית