Recover Tactical חושפת גרסאות חדשות למייצב האקדח מתוצרתה

החברה מוציאה שלוש גרסאות המיועדות לאקדחי גלוק רחבי-גוף מדגמים שונים, אקדחי סמית אנד ווטסון עם מחסנית דו-טורית ואקדח P80
 

באדיבות ReCover Tactical

חברת ReCover Tactical הישראלית-אמריקאית הודיעה כי היא מוציאה לשוק 3 גרסאות חדשות למייצב האקדח שלה - ה-20/20. גרסת 20/21 תואמת לאקדחי הגלוק רחבי הגוף מדגמי 20, 21, 40, 41, גרסת 20/22 תואמת לאקדחי  Smith & Wesson M&Pעם מחסנית דו-טורית בקליבר 9 מ"מ ו-40. וגרסת ה-20/80 הפופולרית שתתאים לאקדח. P80  

 חברת ReCover Tactical הודיעה גם כי בקרוב תוציא לשוק על קו אביזרים מלא עבור משפחת מייצבי האקדח 20/20. הראשון היא המסילה העליונה UR20 המאפשרת למשתמש להתקין כוונת נקודה אדומה, הארכה לעקב קת הקרויה BE20  ומיועדת למשתמשים המעדיפים קת, משען קת CR20  ו ReCover Tactical-תציע את כל המייצבים הללו עם כל התוספות לשוק הבינלאומי ולשווקים מקומיים בארה"ב (ללא כל צורך במתאם).

לשאלת ישראלדיפנס אמר מנהל המכירות והשיווק של ReCover Tactical רון רוזנברג, כי "הייתה לנו הרגשה טובה לפני תערוכת SHOT Show 2020 כשחשפנו את מייצב ה-20/20 שהוא יהיה מוצר מצליח עבור החברה, אבל העניין בקו המוצרים שלנו הוא הרבה מעבר לציפיות שלנו והביקוש הולך וגדל". לשאלה לגבי ההצלחה השיווקית של קו המוצרים של החברה, רון מציין כי הביקוש בשוק עלה גם הוא, "יש לנו מוצרים מוגני-פטנט שכמו ה-20/20 שלנו נמצאים בביקוש גבוה, עד כדי כך שעד סוף 2020 נשחרר 10 מוצרים חדשים שאינם קשורים למייצב 20/20".

לגבי עתיד חברת Recover Tactical רון אומר כי הם "צופים צמיחה מתמשכת גדולה, ברור ששוק האקדחים גדל בארה"ב, אך אנו חשים כי החדשנות שלנו, יחד עם מוצרים שנבדקו היטב, בשילוב עיתוי חשיפתם גם הם חשובים ביותר למותג. אנו חותרים לייצר מוצרים הממלאים חלל, לא את אותם מוצרים ג'נריים שאחרים עושים, ובכך אנו חשים כי העתיד ימשיך להיות בהיר ללא קשר לרוחות השינוי הפוטנציאליות."

חברת Recover Tactical  הוקמה לפני 8 שנים והמוצר הראשון שלהם היה מערכת ידיות ומסילות מקורית עבור אקדחי 1911. מוצרי החברה מתאפיינים בעיצוב הייחודי שלהם הנעשה ע"י צוות מעצבים בראשות תמיר פורת.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית