הראל עוברת ל-Azure עבור מערכות ליבה

זאת כחלק משותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט ישראל. החיבור יאפשר להראל לעמוד בתקן הדיווח הכספי הבינ״ל IFRS 17 וכן צפוי לייעל את התהליכים העסקיים והתפעוליים בחברה

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל. קרדיט צילום: גיא הכט

במסגרת יישום תקן הדיווח הכספי הבינלאומי IFRS 17, תעבור קבוצת הביטוח והפיננסים הראל לפלטפורמת SAP S/4 HAHA באמצעות ענן Azure של מיקרוסופט. הפרויקט יעניק מענה לצרכים העסקיים והרגולטורים של הראל, תוך שמירה על אבטחת מידע ופרטיות בענן, ויאפשר לחברה לעמוד בתקן IFRS17, שישנה את המודל החשבונאי ויחול על כלל תחומי הביטוח וחברות הביטוח, החל משנת 2023.   

הפרויקט מהווה אבן דרך משמעותית נוספת בשותפות האסטרטגית בין חברת מיקרוסופט ישראל וקבוצת הראל, במסגרתה הוטמעו מוצרים כמו מודל לחישוב סיכון אקטוארי ועוד קבוצת פתרונות מתקדמים בתחומי אבטחת המידע. הטמעת הפרויקט תאפשר בעתיד העברת מערכות ליבה ונכסים בהיקף גדול לענן Azure, הבנוי להתמודד עם עומסי עבודה ומאפשר צריכה לפי שימוש. יתרונות הענן כוללים שמירה על יציבות המערכות, רמה גבוהה של תחזוקה, ויכולות גיבוי נתונים והתאוששות מאסון.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "השותפות הגלובלית שלנו עם SAP מולידה פרויקטים מרתקים שסוללים דרך מבטיחה לטרנספורמציה דיגיטלית. חברת הראל נמצאת זה מכבר בתהליך טרנספורמציה בתחומי הדיגיטל, הדאטה והחדשנות, ואנו שמחים להמשיך בעשייה המשותפת ובמתן מענה לצרכים העסקיים שלה. מערך שירותי הענן, שיהיה זמין בדאטה סנטר בישראל, ישדרג באופן משמעותי את כוח המחשוב ויאיץ את המסע הדיגיטלי של הקבוצה״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית