שת״פ בין SAP וחברת החשמל באיתור חברות סטארט-אפ

זאת במסגרת תכנית ההאצה SAP.iO, שמתמקדת בפתרונות לתעשיית האנרגיה. התכנית תספק לחברות המשתתפות בה ליווי בבניית תשתית, אינטגרציה טכנולוגית וחשיפה ללקוחות

משמאל לימין: ליאור ויצמן (SAP.iO), צביה ברון (חברת החשמל) ומיקי שטיינר (E.ON בישראל). צילום: יח״צ

חברת התוכנה SAP הכריזה כי תכנית ההאצה שלה, SAP.iO, תעבוד בשיתוף פעולה עם חטיבת החדשנות של ענקית האנרגיה האירופית E.ON ועם חברת החשמל לישראל  כדי תתמקד בפתרונות לתעשיית האנרגיה. במסגרת העבודה המשותפת יהיו E.ON  וחברת החשמל מעורבות בתהליך בחירת החברות לתוכנית, ויעבדו עם SAP בצמוד לחברות הנבחרות - מה שיתכן ויתפתח לבחינה מעמיקה של הטמעת הפתרונות השונים. אורך התכנית 12 שבועות, והיא תספק לחברות המשתתפות בה ליווי בבניית התשתית לשיתוף פעולה עם החברה, הכולל הגדרת פתרון משותף, אינטגרציה טכנולוגית וכן חשיפה ללקוחות רלוונטיים בעולם.

"45 מתוך 50 מחברות האנרגיה הגדולות בעולם משתמשות כיום בפתרונות של SAP. במסגרת התוכנית אנו נאתר, נבחן ונפעל לאמץ תובנות ופתרונות שיאפשרו לנו להציע ללקוחות שלנו מענה לאתגרים הקיימים היום בתעשייה, אתגרים המשפיעים לבסוף על החיים של כולנו" מסר ליאור ויצמן, שמוביל את פעילות SAP.iO Foundry בישראל.

צביה ברון, המובילה את תחום החדשנות בחברת החשמל לישראל, אמרה כי "חברת החשמל לישראל רואה בשיתוף הפעולה הזדמנות יוצאת דופן עבור חברות הזנק לעבוד עם מומחים, במטרה לקדם את מסחור הפתרונות שלהם ובחינת הטמעתם בישראל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית