מנהלים בעלי רקע טכנולוגי משפרים סיכויי הצלחת הארגון

כך על פי תוצאות סקר שהוזמן על ידי חברת VMware, המפתחת תוכנות הדמיה. הנשאלים ציינו לחיוב את ההשפעה על  יעילות החברה, את הסיכוי הגבוה למינוף חדשנות ואת שירות הלקוחות המשופר

 

BIGSTOCK/ Copyright: Chaay_Tee

סקר שהוזמן על ידי חברת VMware, המפתחת תוכנות הדמיה, מעלה כי מנכ"לים ומנהלים בכירים בעלי רקע טכנולוגי הנם בעלי ערך משמעותו לארגון שלהם ומשפרים את סיכויי הצלחתו. חצי מהמנהלים שענו על הסקר הדגישו את ההשפעה על היעילות, וכ-40% הכירו בביצועים עסקיים טובים יותר, בסיכוי למנף חדשנות ובשירות לקוחות טוב יותר.

הנסקרים, שכללו 2,250 מנהלים ומפתחים של חברות מרחבי אירופה, המזה״ת ואפריקה (EMEA), ציינו גם את היתרונות של יישומים מודרניים שנועדו לחזק ביצועים ועמידות בעיקר בתקופת מגפת הקורונה - במיוחד יישומי עבודה מרחוק וכאלה שמאפשרים להישאר מעודכנים בסביבה משתנה. כ-80% ממשתתפי הסקר ציינו כי ללא הטמעה מוצלחת של יישומים, ארגונים לא יהיו מסוגלים לספק חוויית לקוח מקסימלית.

 "מנהיגים מעולם לא חזו בשינוי כזה, כשברשותם ידע כזה בטכנולוגיה והבנה בדבר היכולת של היישומים לעזור להם להסתגל לתנאי השוק ולחדד את הביצועים העתידיים שלהם כדי להשיג יתרון משמעותי", אמר אד הופיט, מנהל היישומים ופלטפורמות הענן לאזור EMEA בחברת VMware, ״היכולת להשיג יישומים שמספקים מידע ושירותים ללקוחות היכן ומתי שצריך היא שיוצרת הצלחה ומניעה מעורבות מול הלקוחות. מנהיגים בעלי רקע טכנולוגי עם בסיס דיגיטלי הנשען על תוכנה מהווים שילוב מנצח".

הסקר, שכאמור הוזמן על ידי VMware, נערך על ידי חברת Vanson Bourne. הנשאלים נבחרו מארגונים שכוללים לפחות 500 עובדים, במגזר הפרטי והציבורי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית