המכון הטכנולוגי בחולון מדפיס מגני פנים לבתי חולים בארץ

200 מגיני פנים נמסרו לצוותי רפואה במרכז רפואי שוהם - מחלקת הנשמה והמרכז לבריאות הנפש לב השרון. 500 מגיני פנים נמסרו ערב החג לבית החולים וולפסון

צוותי רפואה במרכז רפואי שוהם. באדיבות: HIT מכון טכנולוגי חולון

עם התפשטות נגיף הקורונה המכון גייס HIT מכון טכנולוגי חולון את מעבדת התלת מימד הפועלת במכון. המעבדה, בניהולו של ארז שרמן החלה מיד ביצור מגיני פנים לצוותים הרפואיים.  מגן הפנים שעוצב על ידי רם סולל, בוגר HIT, מגן מפני זיהום טיפתי, ונועד להשלים עוד רובד הגנה על צוותי הרפואה ,שבאים במגע עם חולי הקורונה. את עלות החומרים מימן המכון. 200 מגיני פנים נמסרו לצוותי רפואה במרכז רפואי שוהם - מחלקת הנשמה והמרכז לבריאות הנפש לב השרון.

"המכון מתמודד עם האתגר העצום שמציבה הקורונה ופועל למען הקהילה תוך העמדת היכולות הטכנולוגיות, המעבדות והידע שלו לטובת הצוותים הרפואיים . אני שמח על ההירתמות של כל המעורבים במהירות. זה הדבר הנכון לעשותו", אומר פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא HIT.

אל המאמץ הצטרפו מרכז החדשנות והיזמות HIT FUTURE בהובלת טלי מלאך בנאים שהודיע על שיתוף פעולה עם עמותת TOM -'תיקון עולם מייקרס', המחברת את קהילת המייקרים והמפתחים עם אנשים בעלי מוגבלויות, במטרה לפתח פתרונות בקוד פתוח שישפרו את איכות חייהם ביום יום. השת"פ מעודד את קהילת המייקרים בארץ ובעולם לפתח בפתרונות לאתגרי הקורונה. 

דנה יחיא שווקמן Product Design Lead בעמותת TOM ומרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי בHIT גייסה את הסטודנטים מהמחלקה במכון, ועד היום הם ייצרו והרכיבו 500 מגיני פנים באמצעות מדפסות התלת מימד השייכות לסטודנטים, אשר נמסרו ערב החג לבית החולים וולפסון. כל פעילות הסטודנטים מעיצוב תעשייתי נעשתה בהתנדבות והחומרים ניתנו כתרומה מעמותת TOM וממרכז היזמות של HIT. בימים אלה ממשיכים להדפיס כאלף מגיני פנים נוספים. 

טלי מלאך בנאים ראש מרכז החדשנות והיזמות HIT FUTURE: "גם בימים אלה אנו פועלים להניע יזמות וחדשנות בקרב חברי הקהילה שלנו, ואנו מעודדים ומברכים עשייה יזמית חברתית שתורמת למאבק במגפת הקורונה. אנו מברכים את הסטודנטים שלקחו חלק פעיל ביוזמה ומודים להם על כך".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית