חברת לנובו תציע פתרון סייבר ישראלי בכל מחשב נייד

חברת Lenovo תשלב את מוצר אבטחת תחנות הקצה של SentinelOne במוצרי ThinkShield של החברה

מייסד ומנכ"ל SentinelOne, תומר ווינגרטן. קרדיט: SentinelOne‎

 

חברת SentinelOne חתמה על שיתוף פעולה עם יצרנית ציוד המחשוב Lenovo. במסגרת השת"פ, חברת Lenovo תשלב את מוצר אבטחת תחנות הקצה של SentinelOne במוצרי ThinkShield של החברה אשר מסופקים עם כל המחשבים שלהם שנמכרים בעולם, כך שלקוחות Lenovo יוכלו לרכוש את מוצרי SentinelOne בלחיצת כפתור ולהנות מהגנה של מוצר אבטחת הקצה המתקדם בעולם. 

"לנובו היא מובילת שוק ה PC לארגונים והיא וזקוקה למוצר האבטחה הטוב ביותר על מנת לאבטח את מיליוני לקוחותיה מפני איומי סייבר מתקדמים. אנחנו גאים שLenovo בחרה בטכנולוגיה שלנו לאבטח בצורה אוטונומית תחנות קצה ושרתים", אמר מייסד ומנכ"ל SentinelOne, תומר ווינגרטן. 

לקוחות האנטרפרייז של Lenovo יוכלו לרכוש גם את חליפת הפתרונות הנוספים של החברה לאבטחת שרתים, מוצרי IoT ותשתיות ענן. טכנולוגית ההגנה של SentinelOne מתבססת על מנוע התנהגותי מבוסס AI שמחליף את האנטי-וירוס המסורתי ומספק יכול גילוי, מניעה וחסימת איומים בזמן אמת. 

"בLenovo, האבטחה מתחילה בתהליך התכנון וממשיכה דרך תהליכי הייצור המכירה והשירות של המוצר. השותפות עם SentinelOne מוסיפה נדבך קריטי לפלטפורמת האבטחה המובנית במוצרי Lenovo, ותגן על לקוחותינו מפני איומי סייבר מתקדמים", אמר קריסטיאן טייסמן, נשיא חטיבת מוצרי Commercial PC and Smart Devices Business.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית