הרמטכ"ל כוכבי לקצינים בכירים: "תנופה תכתיב איך ננצח"

רא"ל אביב כוכבי התייחס השבוע לתוכנית הרב-שנתית החדשה, ונאם בפני נשיא המדינה ריבלין וקצינים בכירים. "האיומים לא מחכים לנו, יצאנו לדרך", אמר הרמטכ"ל בכנס המיוחד

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי (ארכיון). צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי הציג השבוע את עיקרי תר"ש תנופה בכנס מיוחד, בו השתתפו נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, וקצינים מדרגת תא"ל. במהלך הכנס אמר רא"ל כוכבי: "האיומים לא מחכים לנו. יצאנו כאמור לדרך, שבלב התפיסה של התוכנית הרב-שנתית העצמת הקטלניות, בהיקף ובדיוק. שמתבססים על מה? על כושר חשיפת אויב, מוגבר מאוד, על כושר השמדת אויב מוגבר מאוד, ועל הרב-זרועיות שמאפשרת להיות מאוד-מאוד אפקטיביים".

צפו בדבריו של כוכבי מתוך הכנס: 

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"אנחנו בנקודה סינגולרית במובן הזה שאם אנחנו לא לוחצים עכשיו חזק על הגז, ומגביהים בתנופה תרתי משמע, ופותחים פער - לא בתוך חודש, לא בתוך שנה, אבל בתוך כמה שנים קרובות, זה אירוע שמכתיב איך ננצח,  בכמה זמן ננצח, כי יש לנו את היכולות האלה", אמר כוכבי.

 "תר״ש, לא רק שהוא לא רק כסף, לא רק שהוא לא פרויקטים. הוא קודם כל כיול של כולנו לתפיסה, לסדר עדיפויות, לאוריינטציה ארגונית שכל אחד עושה לה את הפירוק לאור המצפן הזה, לאור המגדלור הזה להיבטים שבהם הוא אחראי", סיכם הרמטכ"ל.

הכתבות הכי נקראות באתר:

הערכה: אבני יסוד לטיל בין-יבשתי גרעיני איראני

סכנת קורונה: האם יש איום על מפעלים ביטחוניים?

דיווח זר: אלביט מוכרת עמדות נשק לאינדונזיה

התחרות על החלפת הבראדלי יוצאת (שוב) לדרך

כולל אופציה ישראלית: ארה"ב בחנה מערכות לנגמ"שים

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית