חברת SERVICE NOW רוכשת את Loom Systems הישראלית

Loom Systems founders Ronny Lehmann (left), Gabby Menachem, and Dror Mann. Photo: Loom Systems

 

חברת SERVICE NOW, מובילה עולמית בתחום שפיתחה פלטפורמה בתחום ה IT Service Management הודיעה היום על רכישת Loom Systems הסטארטאפ הישראלי שבאמצעות טכנולוגיות AI מעבד נתונים ממגוון מקורות מידע כדי לאתר תקלות בתשתית ה IT הארגונית ומתקן אותם. סכום הרכישה לא נמסר, אולם מקורות מעריכים כי מדובר ב-80 מליוני דולרים. את חברת לום סיסיטמס ייצגו עוה״ד יאיר גבע יעל האוזר וליאור כץ ממשרד הרצוג פוקס נאמן.

Loom Systems  מחברות הפורטפוליו של JVP, נוסדה ב-2015, על ידי גבי מנחם, דרור מן ורוני ליהמן. החברה גייסה עד היום  16 מליון דולר בהובלת קרן JVP – המשקיע המוביל בחברה, Meron Capital, Global Brain  ו  Flint קפיטל. החברה מעסיקה כ 30 עובדים בתל אביב, סן פרנסיסקו ובמרכז הסייבר של JVP בניו יורק.

הרוכשת, חברת ServiceNow חברה ציבורית בשווי של כ 60 מיליארד דולר, עוסקת בפתרונות מבוססי ענן לניהול פעולות המחשוב הארגוניות ומתמחה בניהול המחשוב על-ידי מיכון וניהול של יחסי השירות בארגונים גלובליים. בעזרת הפלטפורמה של ServiceNow, לקוחות החברה יוצרים אפליקציות מותאמות ומפתחים את מודל שירות המחשוב לתחומי שירות נוספים בארגון ומחוצה לו.

אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP: "אנו מברכים את המייסדים והעובדים על ההצלחה הגדולה. הרכישה של Loom על ידי Service Now, חברה מובילה עולמית מובילה בתחום מחשוב הענן, מוכיחה את איכות הטכנולוגיה ש-loom הצליחה לייצר בזמן כל כך קצר. טכנולוגיות ישראליות מובילות את העולם בתחום של בינה מלאכותית, וובעבודת ליווי ותמיכה נכונה לחברות הללו, אנחנו יכולים להמשיך ולהצמיח עוד ועוד חברות ישראליות שיצליחו להשתלב בשווקים העולמיים".

את ההשקעה בחברה מוביל מטעם קרן JVP, יואב צרויה, שותף כללי: "אנחנו גאים בעבודה המצויינת שעשו  גבי, דרור ורוני בהקמת חברה שהפכה למובילה עולמית ביישום בינה מלאכותית המאפשרת ללקוחות לייעל את הטיפול בתשתית ה IT שלהם, זיהוי תקלות וניהולן. הטכנולוגיה של loom מייצרת ערך והזדמניות עסקיות בשווקים גדולים".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית