חברת Rockwell Automation רכשה את חברת אבנת הישראלית

רכישת אבנת תאפשר לרוקוול אוטומציה לספק סל שירותי סייבר עשיר יותר ללקוחות בתחום האנרגיה והתשתיות הקריטיות. היקף העסקה מוערך בעשרות מליוני ש"ח

facebook.com/ROKAutomation

חברת Rockwell Automation רכשה את חברת אבנת הישראלית במטרה לחזק את סל השירותים של החברה לתחום תשתיות קריטיות. חברת אבנת מוכרת שירותי סייבר בישראל כבר עשרות שנים, אולם באחרונה נכנסה החברה לתחום האנרגיה בעשרות פרויקטים מסביב לעולם. היקף הרכישה מוערך בעשרות מליוני ש"ח. 

יגאל כהן, מנכ"ל אבנת, אמר כי "אנו שמחים להצטרף לרוקוול אוטומציה במטרה להרחיב את הצעת סל שירותי הסייבר של החברה. אנו ממשיכים לשרת את לקוחותינו הקיימים תוך הרחבת קהל הלקוחות." 

רוקוול אוטומציה נחשבת לאחד מיצרני מוצרי הקצה הגדולים לעולם מערכות סקאדה בתשתיות קריטיות לצד חברות כמו Siemens, STMicroelectronics, Texas Instruments, Robert Bosch ואחרות. כל החברות הללו מתמודדות עם הצורך לספק הגנה בסייבר למוצרים שלהם שבמקור לא תוכננו לספק זאת.

על פי נתוני סגן נשיא בכיר ברוקוול אוטומציה, פרנק קולושביץ', הרכישה תעזור לחברה להשיג "צמיחה דו ספרתית בפתרונות מידע ושירותים מחוברים. השילוב של אבנת הכולל אספקת שירותים, הדרכה, מחקר ושירותים מנוהלים יאפשר לנו לספק פתרונות למערך לקוחות גדול ברחבי העולם", אמר קולושביץ'. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית