נחשף: טיל ים-ים של התעשייה האווירית

חיל הים הפיני חשף את הטיל גבריאל-5 לטווח של 200 ק"מ, שכולל מערכות ניווט GPS ו-INS ומסוגל לפגוע גם במטרות בחוף. הפינים חושפים למעשה יכולות של חיל הים הישראלי, שסביר שנרכשו בשנים האחרונות

 
נחשף: טיל ים-ים של התעשייה האווירית

הטיל גביאל-5. צילום: ממשרד הביטחון הפיני

חיל הים הפיני רכש טילי גבריאל-5, טיל ים-ים שנחשב למסווג בישראל עד לפני מספר שבועות. דיווח אודותיו פורסם באתר הרשמי של חיל הים הפיני, כאשר הטווח הרשמי עומד על יותר מ-200 ק"מ. משקלו של הטיל 1250 ק"ג והוא כולל מערכות ניווט GPS ו-INS. אורכו 5.5 מטרים, והוא בעל מנוע סילון בייצור של מנועי בית שמש מקו הייצור של טיל שיוט ישראלי מסוג דלילה בפיתוח אלביט מערכות.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

ראש הביות כולל ביות מכ"מי, ומרכיבי התחמקות ממערכות הטעייה מבוססות ל"א. על פי הפרסום הפיני, הטיל מסוגל לפגוע גם במטרות חוף.  הפינים חושפים למעשה יכולות של חיל הים הישראלי שסביר להניח שנרכשו בחשאי בשנים האחרונות.

הכתבות הכי נקראות באתר:

בכיר בלוקהיד מרטין: "בישראל מתגבשת דרישה לטייסת 'אדיר' שלישית"

הוצאות להורג ועינויים: פרטים חדשים מההפגנות באיראן

הסכם ייצוא ביטחוני גדול נוסף עם חברה בנאט"ו

משחקי צוללות: צוותים זרים קיימו אימון עם חיל הים

לראשונה: אישה תעמוד בראש ארגון ביון אוסטרלי

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות