גוגל ופאלו אלטו משתפות פעולה על בסיס הענן של גוגל

החברות ישתפו פעולה כדי להציג פתרונות חדשים לגילוי איומים ופתרונות אבטחה עבור Anthos – פלטפורמת הענן של גוגל; Palo Alto Networks תמשיך להרחיב את השימוש בשירותים הפעילים כיום ב-Google Cloud

facebook.com/PaloAltoNetworks

Google ו-Palo Alto Networks ישתפו פעולה כדי להביא מוצרים ושירותים חדשים על גבי Google Cloud, תוך שילוב המומחיות של כל חברה בתחום מחשוב הענן ואבטחת סייבר. כחלק מהשותפות, Palo Alto Networks תמשיך למנף את פלטפורמת הענן של גוגל בכדי לספק גישה מאובטחת ליישומי ענן (כגון פיתרון Prisma) ולספק פעולות אבטחה ארגונית (באמצעות פיתרון ה- Cortex). על ידי הפיכת שירותים אלה לזמינים בפלטפורמת הענן של גוגל, הלקוחות יכולים ליהנות מגמישות מוגברת, תאימות מתמדת ומניתוח אבטחה משופר. הפתרונות החדשים הללו יהיו זמינים החל מהמחצית הראשונה של 2020.

ראול סוד (Rahul Sood) סגן נשיא בכיר של Prisma Cloud ב Palo Alto Networks אמר: “אנו שמחים לשתף פעולה עם Google Cloud כדי לעזור ללקוחות להבטיח את מסע הענן שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם Google Cloud באספקת מסגרת אבטחה מפותחת לסביבות מולטי-קלאוד והאינטגרציה החדשה למודיעין האיומים, אנו נפשט את האופן שבו הלקוחות מאבטחים את סביבות הענן שלהם, בין אם מדובר בענן יחיד או מולטי-קלאוד. השותפות שלנו ב- Prisma מאפשרת לנו לספק גישה מאובטחת ללקוחות ליישומי הענן שלהם ממיקומים רבים יותר. באמצעות השותפות שלנו ב- Cortex אנו מביאים יכולת ניתוח בקנה מידה ארגוני לאיתור, מניעה ותגובה לאיומים על התקני קצה, חומת אש וענן משולבים".

שתי החברות יספקו גם פתרונות חדשים, שפותחו במשותף, כדי לתמוך באבטחה לסביבות מולטי-קלאוד של לקוחותיהם וכדי לשפר את יכולות איתור האיומים. פתרונות אלה כוללים: מסגרת אבטחה חדשה ומפותחת, המשותפת לסביבות מולטי-קלאוד עם Anthos: סביבות מולטי-קלאוד וענן היברידי הופכות לשכיחות עבור לקוחות ארגוניים רבים שרוצים להבטיח שהם יכולים ליישם נוהלי אבטחה עקביים בכל עומסי העבודה והיישומים שלהם, ללא קשר למיקום הפעלתם. Anthos שואפת לספק אבטחה כברירת מחדל ולעזור ללקוחות להפוך את פעילות אבטחת המידע שלהם לאוטומטית. בנוסף, Palo Alto Networks בונה מסגרת אבטחה (שממנפת את הפתרונות של Prisma Cloud ו- VM-Series) עבור פריסות Anthos היברידי וקוברנטיס במולטי-קלאוד, במטרה לסייע ללקוחות Google Cloud לפרוס יישומי אבטחה בעלי תאימות גבוהה לאורך כל עומסי העבודה שלהם.

שילובים חדשים לשיפור מודיעין ואיתור האיומים: ככל שהאיומים מתוחכמים יותר, לקוחות ענן צריכים לזהות באופן יזום ולעצור אותם כדי למנוע שיבושים ואובדן של דאטה. כדי לספק מודיעין איומים ייחודי ללקוחות משותפים, Google Cloud ישלב את המודיעין בתוך מוצר איתור האיומים שלה עם שירות מודיעין האיומים Palo Alto Networks AutoFocus. התוצאה משלבת התראות המבוססים על המקורות הפנימיים של גוגל עם נראות נוספת מטביעת הרגל של Palo Alto Networks, נקודת קצה ומקורות מודיעין בענן.

בנוסף, Palo Alto Networks הפכה לשותפה הראשונה בתחום אבטחת הרשת העומדת בדרישות פתרונות האבטחה המיוחדים עבור Google Cloud. והצליחה להדגים הצלחת על פני חמישה תחומי מפתח: אבטחת רשת (VM-Series), אבטחת מכולות Prisma Cloud, אבטחת נקודות קצה (Cortex XDR), ניהול פגיעות (Prisma Cloud) ותאימות ומשילות (Prisma Cloud).

קווין איצ'פוראני (Kevin Ichhpurani), סגן נשיא אקוסיסטם גלובלי ב-Google Cloud, אמר כי "אבטחת נתונים הינה בראש מעייניו של כל לקוח כיום, בין אם הם פועלים במקום או בתוך סביבה יחידה או מולטי-קלאוד. אנו שמחים להרחיב את עבודתנו עם  Palo Alto Networks בכדי לספק מוצרים ופתרונות אבטחה מהשורה הראשונה ובכדי לעזור ללקוחות להריץ את עומס העבודה הקריטי ביותר שלהם בענן, בביטחון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית