"פתרונות למדינות מתקדמות": אהוד ברק הקים חברת תקיפה בסייבר

על פי פרסום זר, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הקים חברה חדשה יחד עם בכירים לשעבר בעולם המודיעין. על פי הדיווח, אחד האישים המרכזיים בחברה הוא מפקד 8200 לשעבר, אהוד שניאורסון

"פתרונות למדינות מתקדמות": אהוד ברק הקים חברת תקיפה בסייבר

אהוד ברק. צילום: AP

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, חבר לכמה אנשי מודיעין בכירים לשעבר על מנת להשיק את חברת הסייבר Paragon Solutions, כך לפי פרסום של Intelligenceonline. ברק עצמו הגיב לשאלת ישראל דיפנס ואמר כי "החברה מספקת פתרונות סייבר למדינות מתקדמות".

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

 על פי הפרסום, Paragon Solutions הושקה בדיסקרטיות ביוני האחרון, כאשר בראשה עומד אהוד שניאורסון, לשעבר מפקד יחידת 8200. בהנהלת החברה לוקח חלק גם עידן נוריק, עובד לשעבר בחברת TEAM8 בניהולו של נדב צפריר. שניאורסון ונוריק נמצאים יחד גם בדירקטוריון של חברת האינטליגנציה המלאכותית Hunters, ושניהם היו בעבר במועצה המייעצת של בלומברג קפיטל.

Paragon Solutions, שממוקמת בתל אביב, מעסיקה חוקר בשם איגור בוגודלוב, לשעבר מנהל תוכנית בקבוצת מחקר בתחום הסייבר של צה"ל ומומחה לתחום ההתקפי. על פי הפרסום, בוגודלוב נהג לעבוד בחברת Gita Technologies, חברת בת של ורינט. הוא זכה במספר תחרויות פריצה בינלאומיות, בתוכן Capture the Flag 2019 של גוגל.

מהפרסום לא ברור מה בדיוק תחום העיסוק של Paragon Solutions. בנוסף,  שניאורסון ונוריק הקימו חברה נוספת בשם NASH, כך לפי הפרופיל בלינקאדין. גם כאן, לא ברור אילו פתרונות מספקת החברה.

אולי יעניין אותך גם