מפעל הודי-ישראלי לייצור הנעלה צבאית

נוגה עינת וקבוצת רהאמן השלימו הקמת מפעל עתיר-ידע לייצור הנעלה צבאית ולפתח את השיווק המקומי בשוק ההודי

חברת "נוגה עינת" הישראלית – ספקית הנעלה מקצועית עבור שימושים צבאיים ופרה-צבאיים, המשרתת צבאות, משטרות, כוחות מיוחדים, יחידות לוחמה בטרור ויחידות ללוחמה בהפרות סדר ברחבי העולם – הודיעה בתערוכת Defexpo India 2016 הנערכת בימים אלו בגואה, הודו, על השלמת בניית מפעל עתיר-ידע ליצור הנעלה צבאית, יחד עם החברה ההודית "קבוצת רהאמן" (Rahman Group). החברות מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן ומגבירות את מאמצי השיווק המשותפים בשוק המקומי ההודי.
 
לדברי אורה גלעד, מנכ"לית "נוגה עינת", "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם רהאמן – המובילה בתחום יצור מוצרי הנעלה ועור – ולהשלים את בניית מפעל הייצור עתיר הידע לנעלים צבאיות, המיישם טכנולוגיות ייצור מתקדמות. כך יתאפשר לנו להציע לצבא ההודי את המבחר הנרחב של ההנעלה שלנו. הנעלים הצבאיות שלנו זוכים להערכה רבה ע"י עשרות לקוחות, כולל חלק מהצבאות המובילים בעולם ותקוותנו כי נוכל להרחיב את פעילותינו גם בשוק ההודי, המהווה פוטנציאל ענק עבורנו".
 
אומר נדים רהאמן (Nadeem Rahmanׂ) מ"קבוצת רהאמן", "אנו גאים בשותפות עם נוגה עינת ובאפשרות לשווק את מוצריה, הידועים ומוכרים היטב בשוק ההודי. הקמת המפעל הנה רק נקודת-ציון ראשונה בכלל הפרויקט, שמטרתו הנה לצייד את הצבא ההודי בנעלים המתקדמות ביותר בעולם מסוגם".
 
"קבוצת רהאמן" הנה תאגיד חברות המחזיק במותגים מובילים בתחום ייצור ההנעלה והעור. התאגיד מייצר את כל סוגי ההנעלה ובעיקר הנעלה בטיחותית וביטחונית. כגוף בינלאומי לתאגיד נוכחות בכל רחבי העולם עם מפעלים בהודו, צרפת, דרום אפריקה, איחוד האמירויות, איטליה וסין.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית