אמנות החידוש של קלצ'ניקוב

חברת פאב-דיפנס חשפה בתערוכת IWA שהתקיימה בגרמניה, מכסה גוף חדש בשם PDC – Picatinny Dust Cover המאפשר התאמה מהירה, טבעית ואמינה ביותר של דגמי רוס"ר ה-AK-47

יצרנית שדרוגי הנשק הישראלית FAB-Defense, חשפה לראשונה בתערוכת IWA 2016 בנירנברג שבגרמניה, מכסה גוף חדש בשם PDC – Picatinny Dust Cover המאפשר התאמה מהירה, טבעית ואמינה ביותר של דגמי רוס"ר ה-AK-47 לדרישות שדה הקרב המודרני.

ה PDC- הינו מכסה גוף חלופי לרובי קלצ'ניקוב השונים, בעל מסילה פיקטינית בתקן צבאי באורך 18.5 ס"מ המיוצר מאלומיניום תעופתי ומקנה למפעיל את היכולת לצייד את רובה הסער בכוונות השלכה, טלסקופים, אמצעים תרמיים ובשאר החידושים המתקדמים ביותר על מנת להתאים את מערכת הנשק האמינה והמוכרת לשדה הקרב המודרני.

תושבת זו מאפשרת התקנה יציבה ואמינה של כל אמצעי אופטי מבוסס פיקטיני תוך מספר שניות באמצעות מנגנון קיבוע ייחודי ללא כלים או שינוי בכלי נשק עצמו והמשך שימוש בכוונות הברזל המקוריות של הכלי ללא צורך באיפוס מחדש. התושבת מעוגנת לכלי נשק באמצעות מערכת נעילה ייחודית, מוגנת פטנט של חברת FAB-Defense , המחזיקה איפוס גם תחת תנאי לחימה קשים ונבחנה במהלך תהליך הפיתוח על ידי מספר יחידות עילית הטובות בעולם המשתמשות ברובי הקלצ'ניקוב.

חברת "פאב" מציעה ללקוח את ה-PDC במספר ערכות מכוונות משימה, כאשר כל ערכה נועדה לתת מענה מיטבי לתכונות המפתח הנחוצות למפעיל במתארי הפעילות השונים לעבודת חי"ר, כוחות התערבות, כוחות פריצה, קלעים / צלפים ועוד.

לדברי עידו סולומון, מנהל המכירות של חברת FAB, "ההכרזה על תחילת שיווק הPDC- יצרה עניין רב מצד כוחות מיוחדים ורשויות אכיפת חוק בעולם, כמו גם מצד יצרניות אלקטרו-אופטיקה שונות אשר כבר הזמינו מספר מאות יחידות מבעוד מועד. צפי המכירות לשנת 2016 עומד על אלפי יחידות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית