אחרי "צוק איתן": גיליון המלחמה

גיליון חדש לישראל דיפנס: עשרות מאמרים וניתוחים מיוחדים של מיטב הכותבים, צילומים נדירים למזכרת. מהשבוע הבא אצל המנויים ובחנויות
אחרי "צוק איתן" גיליון מורחב ומיוחד של ישראל דיפנס יוצא לאור עם עשרות מאמרים ונתוחים מיוחדים, וצילומים נדירים של זיו קורן, מאיר אזולאי וצלמים נוספים.

גיליון 22 של המגזין ישראל דיפנס יצא לאור ויגיע בשבוע  לבתי המנויים ולרשתות חנויות נבחרות. והפעם מדובר בגיליון מיוחד המוקדש למבצע "צוק איתן" שהתרחש במהלך קיץ 2014. מיטב הכותבים והצלמים של מערכת "ישראל דיפנס" תרמו לגיליון מלחמת עזה 2014! ומעכשיו הגיליון במחיר חדש של 39 שקלים בלבד.

עמיר רפפורט בניתוח ראשון של הלחימה בעזה. הלחימה שארכה הרבה יותר זמן מאשר ציפו בצה"ל, ולא מעט תפיסות שצריכים לבחון מחדש. האש, התמרון והמודיעין - בחינה של המהלכים הישראלים ברצועת עזה.

האלוף (מיל') דוד עברי במאמר מיוחד על הליכי קבלת ההחלטות וניהול הלחימה במבצע "צוק איתן" ועל הצורך בשינוי יסודי של מיליון המושגים הישראלי, בכל הקשור להרתעה והכרעה. תא"ל אסף אגמון מספר את הסיפור המלא של נתב"ג במהלך הלחימה, אל"מ (מיל') עתי שלח, מפקד יחידת יהל"מ לשעבר, על הלקחים שנלמדו במהלך הלחימה בעזה בסוגיית התמרון התת קרקעי. חיים תומר, שהיה ראש אגף תבל בוסד, בניתוח אזיורי אסטרטגי מיוחד, וסדרת כתבות חושפת אמצעים שבהם נעשה שימוש ראשון בלחימה. בגיליון גם סדרת כתבות מיוחדות על האיום החדש מדאע"ש. 


עוד בגיליון המיוחד ראיונות עם בכירי התעשייה בתעשייה האווירית, בתעשייה הצבאית, ברפאל ובאלביט מערכות על התרומה של התעשיינים הביטחוניים במהלך הלחימה הארוכה ברצועת עזה ועל הכיוונים העתידיים של השוק בעקבות הלקחים של "צוק איתן".



מיטב הצלמים של מערכת ישראל דיפנס יצאו לשטח ותיעדו את הלוחמים בתוך ומחוץ לעזה במהלך המבצע. אלבום תמונות מיוחד המנציח את הרגעים הטובים והרעים של המלחמה של קיץ 2014.

וגם: באוגוסט ציין העולם 100 שנה לפרוץ מלחמת העולם הראשונה, המלחמה שעיצבה את פני המאה ה-20 ושאת השלכותיה אנו מרגישים עד היום. ד"ר תא"ל (מיל') דני אשר חוזר למהלכיו של הגנרל אלנבי בארץ ישראל ומנתח את מבצעי ההונאה שהגה כדי להנחיל תבוסה לטורקים.

כל אלה ועוד, גיליון מספר 22 מופץ באלפי עותקים בארץ וברחבי העולם, במטוסים בטיסות בינלאומיות. את הגיליון ניתן לרכוש בחנויות "צומת ספרים", "טיב טעם", "שופרסל" וגם ברשת "סטימצקי". להזמנה טלפונית של הגיליון ישירות מהמערכת, החל מיום א בבוקר: 0747031211

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית