וירטואליזציה לעולם הניידות

חברת VMware, מובילה עולמית בווירטואליזציה ותשתיות ענן חושפת לראשונה את VMware Horizon Suite, הפלטפורמה המתקדמת לניידות עסקית שתחבר בין משתמש הקצה, היישומים, הנתונים ושולחן העבודה בכל התקן נייד, מבלי לחשוף אותו לבעיות אבטחה ותוך שליטה מלאה של מחלקות ב-IT בנתונים
דוגמה לחנות אפליקציות ארגונית בפלטפורמה VMware Horizon

השימוש בפלטפורמה החדשה כוללת עדכונים ל-VMware Horizon View, VMware Horizon Mirage ואת המוצר החדש VMware Horizon Workspace, שיאפשרו למחלקות ה-IT לספק למשתמשים סביבת עבודה וירטואלית מאובטחת, קלה לניהול, המספקת חוויית עבודה אחידה ונוחה מכל התקן נייד.

"הלקוחות שלנו מחפשים פתרון ארגוני מקיף לעולם בו המגוון העצום של מכשירים ניידים ושירותי ענן, ששינו את ציפיות המשתמשים ובו בזמן יצרו בעיות של שליטה באבטחת המידע", אמר בועז חלמיש, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מחשוב משתמשי הקצה ב-VMware העולמית. "הווירטואליזציה של VMware עזרה למאות אלפי לקוחותינו מסביב לעולם להפוך את השליטה במידע לאפשרית ואנו מאמינים שהשפעה דומה תתרחש גם בעולם משתמשי הקצה. פלטפורמת VMware Horizon Suite תעזור ללקוחותינו להאיץ את המסע שלהם מעידן המחשב האישי לעידן ריבוי ההתקנים הניידים."

פלטפורמה אחודה למחשוב משתמשי הקצה

פלטפורמת VMware Horizon Suite מחברת בין פתרון שולחן העבודה הווירטואלי של VMware לבין הטכנולוגיות, אותן פיתחה החברה לתמיכה בהתקנים ניידים בהם Project Octopus, Project AppBlast, Project AppShift, ThinApp  מנהל היישומים שלVMware Horizon ו- VMware Horizon לפלטפורמה אחת משולבת. פלטפורמת VMware Horizon Suite תהפוך טכנולוגיה נתונים, יישומים ושולחנות עבודה לשירותי IT מרכזיים שניתנים לניהול פשוט למען משתמשי קצה. הפלטפורמה כוללת: 

VMware Horizon Workspace – סביבת העבודה הווירטואלית החדשה מפשטת את חוויית משתמש הקצה ומפחיתה את עלויות ה-IT, באמצעות שילוב נתונים, יישומים ושולחנות עבודה לסביבת עבודה אחת מאובטחת הניתנת לשימוש בכל התקן נייד. בעזרת Horizon Workspace, יכולים מנהלי ה-IT  להקצות נתונים, יישומים, או שימושי שולחן עבודה אחרים למשתמש קצה בודד או לקבוצת משתמשי קצה במקום לעשות זאת דרך ההתקנים הניידים ומשתמשי הקצה יכולים לקבל הרשאות אישיות לשירותים ויישומים ארגוניים להפחתת העומס על מחלקות ה-IT. דבר זה מאפשר למחלקות ה-IT  לספק את המידע הדרוש למשתמש הקצה במהירות ולכל התקן נייד בו ישתמש. סביבת העבודה של Horizon מאפשרת לארגונים להוסיף או להוריד התקנים, יישומים או משתמשים ללא צורך בהגדרות מסובכות. בנוסף, ניהול מרכזי, מאפשר דרך קלה יותר לאכיפת המדיניות הארגונית כך שהפתרון תמיד מאובטח. 

VDI VMware Horizon View 5.2 - מספק שירותי שולחן עבודה גמישים כחלק מסביבת העבודה הווירטואלית למתן שליטה מלאה אך גמישה בחוויית המשתמש, בניהול ובשירות. הגישה החדשה והפשוטה לשולחן העבודה המרוחק של Horizon View בעזרת דפדפן תומך יכולות HTML 5 מאפשרת למשתמש גישה מהירה ונוחה לשולחן העבודה וליישומים שלו מכל מכשיר ללא צורך בהתקנות מיוחדות. התמיכה במאיץ גרפי תלת ממדי מאפשרת גם ליישומים בעלי הצרכים הגרפיים הכבדים ביותר לרוץ על שולחן העבודה הווירטואלי ובכך פותחת אפשרויות לשווקים נוספים להשתמש בשולחן העבודה עולם הווירטואלי. בנוסף, Horizon View 5.2 מאפשר להפוך את סביבת העבודה עם Windows mobile לידידותית לשימוש בטאבלטים. 

פתרון VMware Horizon Mirage 4.0 - מספק חוויית משתמש אופטימלית תוך הפחתה בהוצאות וניהול מינימלי של שרותי שולחן העבודה. VMware Horizon Mirage 4.0 הוא פתרון ניהול בשכבות, המפריד את המחשב האישי לשכבות לוגיות המנוהלות ע"י מחלקות ה-IT או ע"י משתמש הקצה. הפתרון נותן למחלקות ה-IT את היכולת לעדכן שכבה ספציפית מבלי להפריע לשכבות האחרות ותוך הבטחה שהיישומים והנתונים של המשתמש יהיו תמיד מעודכנים. בנוסף, בשילוב עם יישומי VMware ThinApp מתאפשר מעבר חלק ל-OS עם יכולות אחזור במקרה של שגיאה או אסון. פתרון VMware Horizon Mirage 4.0 תומך גם בסביבת חלונות וירטואלית וסביבת מק.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית