אבטחה מלאה

בכנס האבטחה הארצי של המשטרה שהתקיים היום הוצגו כיווני העשייה המרכזים לשנה הקרובה ובהם: חיזוק השת"פ בין כלל גופי הביטחון וההצלה ודגש על טכנולוגיות מתקדמות

היום התקיים כנס האבטחה הארצי של המשטרה, בראשות מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו וראש אג"מ ניצב ניסים מור.

בכנס שבו הוצגו יכולות חדשות וקיימות בתחומי האבטחה השונים לקחו חלק כ-500 מקציני מערך האבטחה במשטרה, וקציני ומנהלי בטחון מגופים שונים המונחים על ידי המשטרה. בין היתר, דובר בכנס גם על מודל אבטחה שגובש בשנה האחרונה להתמודדות טובה יותר עם אירועי השוד בסניפי הבנקים.

בשנת 2013 כיווני העשייה העיקריים יהיו: שילוב טכנולוגיות מתקדמות במערכי האבטחה, פיתוח ועדכון מודלים למניעת אירועי פשיעה, ארגון מחדש של מערך רישוי הנשק, איסור אלימות בספורט ועוד.

ראש אגף המבצעים ניצב ניסים מור שהתייחס בדבריו למציאות הביטחונית שאותה חווינו בשנת 2012 וכללה פיגועי גדר, זירות מורכבות, פח"ע עממי וירי רקטי, ושבה העורף הוא החזית המרכזית, דיבר על חיזוק הקשרים ושיתוף הפעולה בין כלל גורמי הביטחון וכוחות ההצלה, וקידום מערכות קשר מידע ליצירת שפה משותפת.

גם מפכ"ל המשטרה שדיבר בכנס אמר כי "המשטרה פועלת בשיתוף גורמי הביטחון האזרחים להשגת יעדים של ביטחון אישי ולמניעת טרור מכל סוג שהוא".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית