קמינריו הודיעה על גיוס 25 מיליון דולר

החברה החדשנית המתמחה בתחום האחסון מבוסס SSD צירפה כמשקיעים את קרן ההשקעות Sequoia Capital Growth Equity ואת טנאיה קפיטל (Tenaya Capital)
דני גולן, מנכ"ל קמינריו (צילום:יח"צ)

קמינריו הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות אחסון SAN מבוססי SSD בעלי ביצועים גבוהים, הכריזה על השלמת סבב גיוסים רביעי בהיקף של 25 מיליון דולר, אשר מביאים את המימון הכולל של החברה לסך של 65 מיליון דולר. המשקיעים הקיימים הם: סקויה קפיטל, גלובספן, ופיטנגו משתתפים בסבב הנוכחי, כאשר המשקיעים Tenaya Capital ו- Sequoia Capital Growth Equity מובילים אותו.

קמינריו תעשה שימוש במימון הנוסף כדי למנף את ההצלחה שלה בשוק אל מול קהלים רחבים יותר, וכן כדי לפתח את יכולות האחסון הארגוני עתיר הביצועים ה- K2. "קמינריו מובילה את המהפכה בתחום אחסון ה- SSD אשר שוטפת את מרכזי הנתונים. זהו השינוי הגדול ביותר בטכנולוגיית מרכזי נתונים מאז הוירטואליזציה, והיא גורמת לספקים המסורתיים לנסות לרוץ ולהדביק את הפער," אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "קמינריו היא היחידה עם ארכיטקטורת Scale Out למערכות מבוססות SSD – הארכיטקטורה היחידה שמספקת את כל טווח היתרונות של אחסון ה- SSD".

פתרון ה- K2 של קמינריו, שהושק בשנת 2010, הוא פתרון אחסון ה- SAN מבוסס SSD הראשון אשר מציע זמינות מלאה ברמת האנטרפרייז והגנה על נתונים בתוך מערכת האחסון, תוך אספקה של ביצועים יוצאי דופן. ה- K2 כולל את ה- DataProtect – פתרון הגנה ושמירה על זמינות מקצה לקצה עם יכולת תיקון עצמית, הגנה על נתונים בהיקפים גדולים, N+1 redundancy, אחזור אוטומטי, Snapshots בהיקפים גדולים של מידע, והחלפה חמה של רכיבים לתפעול רציף ומהיר.

"קמינריו השיגה צמיחה אדירה בשוק, והוכיחה כי החדשניות בטכנולוגיות האחסון שלה באמצעות עבודה אצל מספר לקוחות עבורם אמינות וזמינות של נתונים הן חיוניות להצלחה העסקית", אמר חיים סדגר, מנהל שותף, סקוייה. "אנו משוכנעים כי קמינריו תהיה בעתיד כוח משמעותי בשוק האחסון הארגוני".

מארק פיטרס, אנליסט בכיר בקבוצת Enterprise Strategy, ציין כי "לא רק שפתרון ה- K2 של קמינריו הוכיח את יכולות הזמינות הגבוהה שלו במבחני אימות של מעבדת ESG (שם, למרות שנבדקו כשלים מכוונים, המערכת המשיכה להתמודד עם עומסי העבודה ללא הפרעה), אלא שמאפיין ה- Data Protect של החברה הביא את ההגנה על המידע לרמה גבוהה אף יותר. עם הצמיחה המהירה הכוללת אימוץ אחסון מבוסס SSD, קמינריו מיצבה עצמה היטב כדי לנגוס בחלק גדול משוק האנטרפרייז הארגוני בשנים הקרובות".

מאז השקתה, קמינריו השיגה צמיחה משמעותית בהכנסות, ויצרה בסיס לקוחות בינלאומי הכולל מובילי שוק בתחום הפיננסים, המדיה המקוונת, הטלקום, במגזר הציבורי והאקדמיה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית