רפאל מתעניינת בספיידרטק

החברה שמייצרת חיישנים נקלעה לקשיים כלכליים כפי שפורסם ב"ישראל דיפנס". כעת נודע כי אחת מהחברות שמתעניינות ברכישתה היא רפאל
סנסור “טרנטולה”

חברת רפאל היא אחת מהחברות שמתעניינות ברכישת חברת ספיידרטק, כך נודע ל"ישראל דיפנס". כזכור, לפני מספר ימים פרסמנו כאן כי חברת ספיידרטק שמפתחת ומייצרת מערכות התרעה מוקדמת להגנה היקפית המבוססות על חיישנים סיסמיים, נקלעה לקשיים כלכליים ואינה פועלת כבר מזה שבועיים. לטענת גורמים בחברה חלק מן העובדים גם לא קיבלו משכורות בשבועות האחרונים.

החברה שהאדם שמחזיק ברוב המניות שלה הוא עופר גלזר, איש העסקים ובעלה לשעבר של שרי אריסון, ויושב ראשה הוא האלוף במיל' עמירם לוין, מקיימת בימים אלה מגעים עם חלק מהתעשיות הביטחוניות הגדולות בארץ, במטרה שאלה ירכשו את החברה או את הידע שפיתחה. האלוף במיל' עמירם לוין אמר ל"ישראל דיפנס" לפני מספר ימים כי "המשקיע העיקרי בחברה הפסיק להזרים כספים ואנחנו מחפשים רוכש לחברה".

ספיידר-טק הוקמה בשנת 2004, והיא מונה כ-17 עובדים. החברה עוררה לאחרונה עניין רב במערכת הביטחון משום שפיתחה חיישנים סיסמיים המסוגלים לאתר פעילות תת-קרקעית, כך שצה"ל יוכל לדעת בזמן אמת היכן נחפרות מנהרות בגבול עזה. רק לפני מספר חודשים פורסם באתר "ישראל דיפנס" כי צה"ל החל לבחון בדרום הארץ סנסור שפיתחה החברה בהשקעה של 12 מיליון. הסנסור שמכונה “טרנטולה” אמור להקנות יכולות "תלת ממדיות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית