MS Tech מרחיבה את יכולות האיתור של חיישניה

החברה מרחיבה את יכולות האיתור של חיישנים המכסים חומרי נפץ מתוצרת בית, פנטאניל ומגוון של אופיואידים סינתטיים כדי לפגוש את האיומים הגלובליים הנוכחיים

https://www.ms-technologies.com/1469-copy-copy-2-copy-copy

חברתMS Tech  הישראלית, מפתחת ויצרנית של חיישני ננוטכנולוגיה, IoT וביג-דאטה הודיעה היום (שני) על הרחבת יכולות הגילוי שלה בזיהוי כלור, פרכלוראט, פנטאניל ומגוון של אופיואידים סינתטיים כדי להתמודד עם איומים ההולכים-וגוברים ברחבי העולם. היכולות המורחבות מאפשרות לצבאות, סוכנויות הגנת-המולדת ויחידות תגובה-ראשונית לאתר ולזהות איומים כימיים מסוכנים בתוך שניות.

פנטאניל היא תרופה סינתטית חזקה הדומה, אך חזקה בהרבה, למורפיום והרואין. ליחידות אכיפת החוק ותגובה-ראשונית יש סיכון גבוה להיחשף לתרופות מסוג זה, מבלי לדעת, על צורותיו הרבות וכל נשימה או חשיפה ישירה למגע יכולה להיות ממיתה וקטלנית. כלורטים ופרכלוראטים הם מחמצנים חזקים מאוד ושימשו לייצור חומרי נפץ תוצרת בית בפיגועי טרור בעבר.

דורון שלום, מנכ"ל חברת MS Tech אומר: "איתור האיומים הצפים-ועולים העולמיים הללו קשה ביותר בשיטות הניתוח המסורתיות הנהוגות כיום. בעקבות תהליך מו"פ מקיף, חיישני הננוטכנולוגיה החדשניים שלנו HF-QCM, הנדסה משופרת ואלגוריתמי גילוי חכם מסוגלים כעת לאתר ולזהות איומים אלה. אנו מצפים כי יכולות מורחבות אלו יאומצו בקרוב על ידי מגוון יחידות נטרול חומרי נפץ, משטרה, רשויות אכיפת החוק ויחידות תגובה-ראשונית ברחבי העולם."

מוצרי הדגל של חברת MS Tech הם EXPLOSCAN ,DUOSCAN ו-LIQUISCAN. ה-EXPLOSCAN וה- DUOSCAN הם גלאי שרידים ואדים של חומרי נפץ וסמים וה- LIQUISCAN הוא גלאי חומרי נפץ נוזלי העושה שימוש בחיישני הננוטכנולוגיה החדשניים של גביש קוורץ בתדירות גבוהה HF-QCM שפותחו ומיוצרים על ידי חברת MS Tech Ltd. לדברי החברה, למוצרים אלו עיצוב חדשני עם יכולות כיול עצמי וניקוי עצמי וזמינות תפעולית ברמות הגבוהות ביותר. חיישני הננוטכנולוגיה HF-QCM אינם רדיואקטיביים ומספקים סביבת עבודה ירוקה ובטוחה.

החברה טוענת כי EXPLOSCAN ,DUOSCAN ו-LIQUISCAN הינם גלאים אידיאליים לביטחון תעופה ותחבורה, מתקנים ותשתיות בסכנה גבוהה, צבא, בקרת מכס וגבולות, בדיקות דואר וסינון מטענים. המערכות מוכחות תפעוליות במגוון רחב של טמפרטורות ועומדות אפילו בתנאי הסביבה הקשים ביותר כולל אבק ולחות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית